„Sony Ericsson“ pristatė nemokamą pagalbos liniją visiems kompanijos telefonų naudotojams. Su pagalbos linija bus galima susisiekti telefonu ir paprastu elektroniniu paštu.
Neseniai Akropolio prekybos centre atidariusi pirmąją parduotuvę, „Sony Ericsson“ planuoja ir toliau aktyviai plėstis Lietuvos rinkoje ir siekia savo klientams pasiūlytį išskirtinį aptarnavimą ir papildomas paslaugas. Be nemokamos pagalbos linijos, ateityje žadama pasiūlyti ir kitų naujovių.
„Mūsų bendravimas su pirkėju nesibaigia vien telefono įsigijimu, - teigia „Sony Ericsson“ atstovas Lietuvoje Audrys Leimontas. – Telefonai turi vis daugiau gyvenimą palengvinančių galimybių, tačiau ne visi moka jomis tinkamai pasinaudoti. Siekiame, kad kiekvienas klientas šias funkcijas atrastų ir pradėtų jomis naudotis“.
Pagalbos linijos specialistai konsultuos vartotojus iškilus techniniams klausimams, padės rasti norimas telefono funkcijas ir pristatys jų galimybes. Taip pat bus teikiama informacija apie garantinį ir pogarantinį telefonų aptarnavimą, o prireikus operatorė galės atsiųsti ir MMS, interneto ar kitus trūkstamus nustatymus.
Skambutis pagalbos linijai apmokestinamas vietiniu tarifu, o konsultacijos yra nemokamos. Žinutėmis siunčiami telefonų nustatymai apmokestinami įprastais operatorių tarifais.
Su pagalbos linija susisiekti galima telefonu 8 700 55030 arba elektroniniu paštu questions.lt@support.sonyericsson.com. Pagalbos linijos dirba darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.