Technologijų lyderė „Tele2“ pranešė, kad pradės teikti fiksuotojo ryšio paslaugas verslo klientams. Ši paslauga leis įmonėms atsisakyti laidinių telefono aparatų, tačiau pasilikti senuosius numerius.
„Šiuolaikiniam verslui mobilumas – itin svarbus. Nors skamba paradoksaliai, bet pradėję teikti fiksuotojo ryšio paslaugas, būtent tai ir norime pasiūlyti. Įmonės galės išsaugoti seniai turimus bei jų klientams reikalingus fiksuotojo ryšio numerius, tačiau joms nebereikės stacionarių telefono aparatų“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pasak jo, šis sprendimas leis įmonių darbuotojams laisvai judėti darbo metu ir neprarasti skambučių, o tam nereikės jokios papildomos įrangos ar investicijų.
Anot P. Masiulio, sprendimas, leidžiantis fiksuotąjį numerį perkelti į „Tele2“ tinklą, būtų aktualus daugeliui šalies įmonių. Remiantis Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) 2017 m. ketvirto ketvirčio duomenimis, šiuo metu fiksuotojo ryšio linijų, kurias naudoja juridiniai asmenys, skaičius siekia net 152,2 tūkst.
„Konkurencija reiškia vieną – laimi klientas. Pradėję teikti fiksuotojo ryšio paslaugas užtikrinsime ne tik patrauklias kainas verslo klientams ir 0,00 Eur siekiančias investicijas į papildomos infrastruktūros kūrimą, bet ir suteiksime jiems galimybę laisvai judėti“, – pabrėžė P. Masiulis.
Iki šių metų pabaigos operatorius sieks tapti vienu iš šios paslaugos teikimo lyderių Lietuvoje. Šiuo metu artimiausias konkurentas rinkoje vienam pokalbio kanalui fiksuotojo ryšio paslaugą verslui siūlo, priklausomai nuo prakalbamų minučių skaičiaus, už 8,40–28,67 Eur/mėn fiksuotą abonentinį mokestį. Papildomai taip pat tektų sumokėti ir 2,90 Eur siekiantį vienkartinį paslaugos užsakymo mokestį.
Anot „Tele2“, per metus vien už fiksuotojo ryšio palaikymą verslininkai sumoka daugiau nei 12 mln. Eur ir yra susieti su ryšio vieta. Operatoriaus skaičiavimais, jo siūlomas sprendimas verslui sutaupytų iki 10 mln. Eur ir suteiktų galimybę skambučius gauti visur.
Tai bus jau ne pirmoji „Tele2“ teikiama paslauga, padedanti verslui efektyviau valdyti skambučius. Praėjusiųjų metų kovą bendrovė pristatė sprendimą „Mobili Stotelė“, siūlantį visas įprastas IP telefonijos funkcijas mobiliajame telefone be išlaidų infrastruktūrai.