Šiandien Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba paskelbė elektroninių ryšių rinkos 2017 m. III ketvirčio duomenis. Bendrovės „Bitė Lietuva“ rezultatus komentuoja vykdantysis direktorius Pranas Kuisys.
Naujausi RRT ataskaitos duomenys rodo, kad „Bitės“ pasirinkta strategija klientams siūlyti išmanius sprendimus, palengvinančius jų kasdienybę, pasiteisina. Trečiąjį ketvirtį ir toliau išlaikome sparčiausiai augančio mobiliojo ryšio operatoriaus vardą Lietuvoje – tiek kalbant apie klientų skaičių, tiek apie pajamas iš paslaugų.
Trečiąjį ketvirtį sparčiausiai didinome savo klientų bazę – jų skaičius augo 32 tūkstančiais, klientų skaičiaus rinkos dalis per ketvirtį paaugo 0,3 procentinio punkto, o per metus – 0,5 procentinio punkto.
Per 12 mėnesių sparčiausiai (2,45 proc. punkto) auginome mobiliojo ryšio paslaugų rinkos dalį. Sparčiausiai auginome ir pajamas iš mobiliojo interneto paslaugų – per trečiąjį šių metų ketvirtį jos augo 0,8 proc. punkto.
„Bitės“ pajamas augino ne tik tradicinės, bet ir papildomos klientų pasirinktos paslaugos. Jau daugiau nei pusė mūsų klientų šalia standartinių planų buvo pasirinkę bent vieną papildomą paslaugą, tokią kaip ekrano draudimas, mobilusis parašas, apsaugą nuo virusų, naudojosi išmaniąja navigacija „Waze“, neribotus duomenis 9 skirtingoms programėlėms ir kitomis.
Taip pat šiemet itin sparčiai plėtėme „Bitės“ 4G tinklą – praktiškai kasdien įjungiame po naują 4G ryšio stotį ir jomis dengiame jau beveik visą Lietuvos teritoriją. Klientai to naudą taip pat jaučia – jie LTE ir spartesnėmis ryšio technologijomis persiuntė trečdaliu (34,1 proc.) daugiau duomenų lyginant su antruoju metu ketvirčiu. Tai didžiausias augimas, palyginti su kitais operatoriais.