Nuo šiandien mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“ savo klientams mažina mobiliųjų įrenginių draudimo kainas ir didina išmokas žalą patyrusiems klientams. „Džiaugiamės savo klientams galėdami pasiūlyti dar geresnes įrenginių draudimo sąlygas. Tai yra visos mūsų komandos pastangų rezultatas“, – sakė Mindaugas Kežionis, „Tele2“ Produktų skyriaus vadovas. Išloš tiek jau apsidraudę, tiek ir drausti įrenginius dar tik planuojantys klientai – draudimas vidutiniškai pigs beveik penktadaliu.
Nuo gruodžio 1-osios visiems, norintiems pirmą kartą apdrausti savo turimus ar naujai įgytus įrenginius, įmokos bus mažesnės nei iki šiol.
Draudimas pinga ir daliai jau apsidraudusiųjų „Tele2“ klientų – iš naujo įvertinus draudimo riziką, mažesnes įmokas mokės maždaug trečdalis draudimo paslaugą įsigijusių klientų. Svarbi žinia visiems apsidraudusiems vartotojams – nutikus draudiminiam įvykiui nebebus skaičiuojamas įrangos nusidėvėjimas. Tai reiškia, kad ilgiau naudojamų įrenginių vartotojai gaus didesnes išmokas, nei iki šiol.
Draudžiantiems savo įrenginius ypač svarbi ir besąlyginė išskaita (franšizė). Nuo šiol ji bus fiksuota ir priklausys nuo įrenginio vertės. Anksčiau buvo taikoma procentinė franšizė, tačiau suma turėjo būti ne mažesnė nei 30 eurų. Palankesnės sąlygos klientams pasiūlytos po to, kai su naujuoju draudimo partneriu UADBB „Aon Baltic“ pradėjo bendradarbiauti visa „Tele2“ grupė.
„Tele2“ duomenimis, dažniausiai klientai savo išmaniuosius įrenginius draudžia, siekdami išvengti žalos įvykus apiplėšimui. Nemaža dalis įrenginius draudžia ir norėdami išvengti žalos įvykus kitoms nenumatytoms situacijoms, pavyzdžiui: sudužus ekranui, į garsiakalbį pribirus smėlio, netyčia apliejus skysčiais ir pan.