Didėjant komunikacijų priemonių spektrui ir mobilumui, fiksuotas telefono ryšys neišnyksta iš biurų. Tačiau įmonės, laiku nesuskubusios modernizuoti fiksuoto ryšio, šiandien susiduria su darbo efektyvumo problemomis ir neplanuotomis išlaidomis.
Daugiausia jų sukelia senos fiksuoto ryšio telefonų stotelės, pasižyminčios brangia priežiūra ir plėtros problemomis. Norint prijungti prie įmonės telefono tinklo naują darbuotoją, reikia kviesti brangiai apmokamą specialistą, kita vertus, gali paaiškėti, kad telefono stotelės plėtros galimybės jau išnaudotos ar paprasčiau nėra atsarginių detalių jos išplėtimui.
Kitas tradicinių telefonų stotelių bėdų frontas – nesugebėjimas tenkinti šiuolaikinio verslo poreikių. Norint senąsias telefono stoteles priversti atlikti modernias telefonijos funkcijas reikėtų investuoti milžiniškas lėšas. Turiu galvoje tokias funkcijas kaip „protingas“ skambučių paskirstymas, kad esant užimtai linijai, skambutis automatiškai būtų perjungiamas kitam laisvam darbuotojui, esančiam kitame biure ar galimybės vesti statistiką, kiek skambučių buvo neatsiliepta, kiek klientas turėjo laukti, kol darbuotojas pakels ragelį, taip pat elektroninio sekretoriaus ar balso pašto paslaugų naudojimas. Visa tai įdiegti, naudojantis tradicinėmis telefonų stotelėmis, tiesiog neapsimoka, todėl verslas praranda efektyvesnės veiklos galimybes.
Modernios IP telefonų stotelės buvo kuriamos, atsižvelgiant ir sprendžiant tradicinių stotelių trūkumus, todėl pasaulyje šiuo metu tradicinės telefonų stotelės nebeatlaiko IP konkurencijos. Tai skatina jau minėtos problemos bei nenoras prarasti pranašumą prieš moderniomis IP telefonijos funkcijomis apsiginklavusius konkurentus.