Praėjusiais metais visi tie, kurie vis dar mėgo bendrauti naudodami įprasta „Facebook“ programa, buvo priversti pereiti į atskirą aplikaciją, gerai žinomu „Messenger“ vardu. Jau šių metų sausio mėnesį tapo aišku, kodėl „Facebook“ taip pasielgė: dėl pajamų iš reklamos.
Pastaruoju metu „Messenger“ programėlėje reklamos buvo tik testuojamoje fazėje, tad jas matė tik kai kurių šalių gyventojai. Nepaisant to, kompanija pranešė, kad netrukus reklamas rodys globaliu mastu. Iš techninės pusės, ši funkcija vis dar tėra testavimo stadijoje, tačiau „Facebook“ nusprendė nebelaukti: galimos didžiulės sumos iš reklamdavių paskubino šį procesą.
Nurodoma, kad šiuo metu kompanijos „Facebook“ aplikacija „Messenger“ naudojasi apie 1,2 milijardo vartotojų per mėnesį, tad veikiausiai sugeneruos milžiniškas sumas iš reklamdavių. „Facebook“ vartotojai asmeniniuose kompiuteriuose, ar naudodami pagrindinę programą išmaniuosiuose įrenginiuose, prie reklamų jau priprato seniai, bet tai turės daryti vėl iš naujo.
Kalbant apie „Facebook“ priklausančias, išmaniuosiuose įrenginiuose naudojamas programas, „WhatsApp“ liks vienintelė, kuri vis dar nebus „užgrūsta“ reklamomis, tačiau net nėra abejonių, kad ir tai netrukus pasikeis. „Messenger“ vartotojai galės „paslėpti“ jiems rodomą reklamą, tačiau vėliau ji tiesiog bus pakeista nauja, tad netrukus jaunimas įgys dar vieną nevalingą judesį.