Birželio pradžioje Lietuvoje pristatytą nemokamą „Lidl“ mobiliąją programėlę-žaidimą lietuvių kalba „My Lidl shop“ vos per tris savaites suskubo įvertinti dešimtys tūkstančių vartotojų: „Google Play“ programėlių parduotuvėje ši naujiena jau užkopė į populiariausiųjų šalyje mobiliųjų žaidimų penketuką, o „AppStore“ yra dešimtuke.
Prekybos tinklo sukurtas nemokamas žaidimas „My Lidl shop“, supažindinantis su prekybos verslo pradmenimis, ugdantis kūrybiškumą bei strateginį mąstymą, yra prieinamas mobiliuosiuose telefonuose ir planšetėse su „Android“ bei „iOS“ operacinėmis sistemomis. Jų aplikacijų parduotuvėse programėlė, kviečianti kurti ir valdyti savo parduotuvę bei plėsti ją nuo kelių prekystalių iki erdvaus prekybos centro, sėkmingai konkuruoja su triuškinamą populiarumą išsikovojusiais ir žanro klasika tapusiais žaidimais – pavyzdžiui, „Angry Birds“, automobilių lenktynėmis bei naujovišku „Fidget Spinner“. Lietuva yra viena iš pirmųjų „Lidl“ šalių, savo vartotojams pasiūliusių šią programėlę.
„Pristatėme žaidimą prasidedant moksleivių vasaros atostogoms ir, žinoma, svarstėme, kaip jam seksis, – sakė Agnė Gaižauskienė, UAB „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. – Juokavome, kad lietuviška vasara gali būti itin palanki žaisti išmaniuoju telefonu ir, panašu, nesuklydome: „Lidl“ parduotuvių tinklas virtualiojoje erdvėje plečiasi tokiu tempu, kurio jam pavydėtų bet koks tikras prekybininkas!“
Bendrovės „Lidl Lietuva“ tikslas – kainų lyderio pozicija mažmeninės prekybos rinkoje bei aktyvus dalyvavimas socialiniuose tinkluose. „Lidl Lietuva“ paskyros socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ turi didžiausią skaičių sekėjų tarp mažmeninių tinklų Lietuvoje. Šiuo metu „Lidl Lietuva“ „Facebook“ turi daugiau kaip 165 400, „Instagram“ – daugiau kaip 6 460 sekėjų.