Didžiausias Lietuvoje komercinis SEB Vilniaus bankas pristato banko paslaugas mobiliuoju telefonu. Nuo šiol banko klientai, mobiliuoju telefonu prisijungę prie banko paslaugų internetu sistemos wap.seb.lt, gali patogiai tvarkyti savo banko sąskaitas. Nauja mobiliosios bankininkystės paslauga gali naudotis „Omnitel“, „Bitės“ ir „Tele2“ abonentai.
„Bankas mobiliuoju telefonu – tai galimybė tvarkyti savo banko sąskaitas bet kur ir bet kada: keliaujant verslo reikalais, atostogaujant, laukiant eilėje, namuose“, – sako SEB Vilniaus banko Elektroninės bankininkystės departamento direktorius Paulius Kriščiūnas. Pasak jo, neabejojama, kad ši paslauga susilauks didelio klientų dėmesio ir greitai išpopuliarės, nes žmonės vis aktyviau naudoja interaktyvias priemones atlikdami finansines operacijas.
Klientai, prisijungę prie wap.seb.lt, galės naudotis daugeliu banko paslaugų internetu sistemos funkcijų – ne tik sužinoti sąskaitų likučius, pažiūrėti sąskaitų išrašus, internetu atliktų operacijų sąrašą, bet ir atlikti vietinį pinigų pervedimą, sumokėti įmokas ir kai kuriuos mokesčius, keisti valiutą, apmokėti elektronines sąskaitas. Tvarkyti sąskaitas mobiliuoju telefonu gali visi SEB Vilniaus banko klientai, sudarę elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Klientų telefonų aparatuose turi būti įdiegta WAP 2 naršyklė.
Šiuo metu SEB Vilniaus banke yra 616 tūkst. klientų, pasirašiusių elektroninės bankininkystės paslaugų sutartis.