Šiuolaikiniai telefonų gamintojai susiduria su rimta problema: kaip sukurti produktą, kuris aiškiai, vizualiai ir savo funkcijomis išsiskirtų iš konkurentų. Stipriausi rinkos dalyviai turi pakankamai galios mesti ant stalo kokybės ir inovatyvių funkcijų kozirį, o ką daryti tiems, kurie į lyderius nepretenduoja?
Vienas iš tokių „ne pretendentų“ – Kinijos konglomeratui TCL priklausančio seno prancūziško prekės ženklo „Alcatel“ telefonų gamintojai. Ši bendrovė, amžių sandūroje bandžiusi kibti į atlapus net tuomet rinkoje dominavusiems „Nokia“ (tiesa, istorija parodė, kad šis bandymas nebuvo sėkmingas), dabar bando vėl kurti savo prekės ženklo žinomumą ir tai daro „nuo apačios“ – nuo pigesnių, mygtukinių arba jaunimui skirtų telefonų modelių.
O naujausias šios įmonės gaminys – išmanusis „A5 LED“ – ant konkurencijos stalo meta šviečiančią ir žibančią išskirtinės išvaizdos kortą bei tikisi, jeigu ne „susišluoti banką“, tai bent jau parodyti vartotojams, kad „Alcatel“ dar gyvuoja ir kuria inovatyvius produktus. Aišku, inovatyvumas šiuo atveju pasireiškia tik vienu aspektu – nugarėle, kurioje sumontuotas įvairiaspalvių LED šviestukų rinkinys.
Gražiai žibantis ir tamsioje patalpoje gerai matomas telefonas tik tuo ir tegali pasigirti – gražiai žiba. Visais kitais atžvilgiais tai yra, jeigu ne pačios pačios žemiausios kastos, tai ganėtinai arti dugno esantis telefonas. HD formato ekranas (raiška – 720 x 1280 taškų), „MediaTek“ procesorius, 2 GB darbinės atminties, 16 GB nuolatinės atminties ir dabar jau beveik užpernykštė „Android 6.0“ versija rodo, kad tai – biudžetinės klasės telefonas. Kaina, kurios ketinama prašyti už tokias charakteristikas (200 eurų), yra gal kiek didoka, tačiau šioje vietoje labai praverčia telefono išskirtinumo veiksnys – telefonas žiba! Teko matyti telefonų, kurių nugarėlėse yra antras ekranas, tačiau tokių, kurie pasiūlytų šviesų šou – dar ne.
Be jokios abejonės, šiuo įrenginiu prancūzišku rūbeliu apsirengę kinai ketina sudominti jaunimą – paauglius, kurie galbūt visai noriai apsiauna sportbačius su žibančiais padais. Arba tokius, kurie nori atkreipti į save dėmesį gatvėje ar vakaronėse. Su pirmą kartą Barselonoje, parodoje „Mobile World Congress“, viešai parodytu įrenginiu gamintojai Europos žurnalistus bei socialinių tinklų „žvaigždutes“ artimiau supažindino Paryžiuje, drauge paskelbdami ir įrenginių prekybos pradžios laiką.
Prekybos taškus (Lietuvoje – didžiųjų operatorių salonus ir elektronikos prekių platinimo tinklus) šis įrenginys turėtų pasiekti birželio viduryje–liepos pradžioje, taigi, į vasaros linksmybes beveik nepavėluos. Tai – tik pirmasis, paviršutiniškas žvilgsnis į „Alcatel“ išmaniojo telefono savybes. Platesnę įrenginio apžvalgą pateiksime netrukus.