Pasipylus šimtams vartotojų skundų „Google“ patvirtino faktą, kad kai kurie išmanieji telefonai „Pixel“ ir „Pixel XL“ turi problemų su mikrofonais, kuriuos reikėtų pakeisti pagal garantijos sąlygas. Prietaisų savininkai praneša apie vieno ar daugiau mikrofonų („Pixel“ jų turi tris) gedimus, dėl kurių garsas arba aplamai neįrašomas, arba neveikia garso įrašymas programoje, kuri atsakinga už kamerą.
„Labiausiai paplitusi problema susijusi su labai smulkiu įtrūkimu, kuris atsiranda garso kodeko sujungimo sulituotame taške, – teigia „Google“ darbuotojas Brianas Rakowski. – Kitos panašios problemos susijusios su netinkamais mikrofonais.“
Kitaip tariant, gedimas pasireiškia aparatūros lygmenyje, todėl jos neįmanoma ištaisyti tiesiog įdiegiant atnaujinimą. Laimei, kompanija bando kuo greičiau pašalinti nesusipratimą. „Google“ jūsų kredito kortelėje laikinai blokuos lėšas pakeitimui ir nedelsiant išsiųs naują telefoną, – tikino Rakowski. – Kai tik gausime brokuotą telefoną ir patvirtinsime problemos egzistavimą, blokavimas bus pašalintas.“ Klientams, kurie pirko išmaniuosius telefonus ne tiesiogiai iš „Google“, rekomenduojama susisiekti su pardavėju.
„Google“ tikina, kad sustiprino sujungimus „Pixel“ serijos telefonuose, kurie buvo išleisti sausį ar vėliau, todėl su naujausiais išmaniaisiais viskas turėtų būti gerai. Bendrovė taip pat pradėjo tikrinti, ar minėtų problemų neturi atnaujinti prietaisai, tačiau pažymėjo, kad, galbūt, kai kurie pakeitimui išsiųsti telefonai nebuvo tinkamai patikrinti, nes tada „Google“ dar nebuvo nustačiusi jų gedimų priežasties. Todėl gali nutikti taip, kad asmuo gaus naują išmanųjį telefoną su tomis pačiomis mikrofono problemomis.
Šiais metais rinką turėtų pasiekti nauji „Pixel“ serijos išmanieji telefonai, kurių kokybę planuoja tikrinti „Google“, todėl tokių nesusipratimų ateityje kilti neturėtų.