Dominuojančioms išmaniųjų telefonų bendrovėms savo flagmanus įprasta pristatinėti per didžiausius technologijų renginius arba didžiausiuose pasaulio miestuose. O Taivano bendrovė HTC kažkodėl nusprendė pasielgti labai kukliai – savo naują flagmaną pristatė iškart po Las Vegase vykusios parodos CES. Ir ne kur nors Londone, Niujorke ar Los Andžele, o Taipėjuje, pagrindinėje HTC būstinėje.
Specialiai žiniasklaidai skirtame renginyje HTC pristatė visiškai naujus telefonus su nauju prekės ženklu „įkvėptu jūsų, sukurtu jums“. Toks jo ir pavadinimas – „HTC U Ultra“, kur raidė U reiškia „Jūsų“ ir „Jums“.
Ir naujasis flagmanas – ne vienintelis naujos U serijos atstovas. Kartu buvo pristatytas mažesnis „HTC U Play“, rašo phonearena.com.
Nors per visą renginį naujieji įrenginiai nė karto nebuvo įvardinti kaip flagmanai, „U Ultra“ techninės charakteristikos tikrai yra vertos, kad telefonas būtų vadinamas „naujausiu ir kiečiausiu“ HTC gaminiu. Pavyzdžiui, telefono ekraną dengiantis safyrinis stiklas yra retenybė net ir tarp flagmanų – ši įbrėžimams ypatingai atspari danga yra labiau būdinga neįtikėtinus pinigus kainuojantiems, deimantais puošiamiems „Vertu“ aparatams ir klasikiniams rankiniams laikrodžiams, kurie daugiau naudojami kaip stiliaus pareiškimas, o ne laiko matavimui skirtas aparatas.
Tiesa, ne visi „U Ultra“ bus su safyriniu stiklu – juo bus dengiama tik „riboto leidimo“ serija, kurią HTC ketina išleisti šiais metais. Kitų „U Ultra“ ekranus nuo įbrėžimų saugos „Gorilla Glass 5“.
Naujojo flagmano ekrano įstrižainė – 5,7 colio, o virš jo įmontuotas ir pagalbinis ekranėlis. Pagrindinio ekrano raiška – 1440x2560 taškų, jo gamybai naudojama LCD 5 matrica (kaip ir „HTC 10“). Pagalbinis ekranėlis skirtas programėlių, sistemos ir HTC sukurto skaitmeninio asistento pranešimams rodyti. Skaitmeninis asistentas, veikiantis dirbtinio intelekto pagrindu, bėgant laikui mokosi vartotojo telefono naudojimo įpročių ir stengiasi imtis iniciatyvos padedant įrenginiu naudotis efektyviau. Bet vizualiai pagalbinis ekranėlis atrodo panašiai, kaip ir „LG V20“, kuris skirtas dažniausiai naudojamų programėlių ir kontaktų piktogramoms laikyti.
Iš kitų telefonų jūros „HTC U Ultra“ vizualiai išsiskirs labai blizgančia stikline nugarėle, dengiančia ryškių dažų sluoksnį. O dažai bus mėlynos, rožinės, baltos arba labai tamsiai žalios spalvos.
Dar viena su naujuoju flagmanu atsiradusi išskirtinė naujovė – tai „U Sonic“ garso atkūrimo funkcija, koreguojanti garso atkūrimą taip, kad jis būtų kuo labiau pritaikytas konkretaus naudotojo ausims. Tiesa, panašu, kad tai yra tiesiog pervadinta jau seniau matyta „HTC Bolt“ funkcija. Trumpai tariant, ausinės, kurias rasite telefono pakuotėje, atlieka naudotojo ausies ultragarsinį skenavimą ir pagal šio skenavimo rezultatus sudaro suasmenintą garso profilį (tokį sudėtingą garso ekvalaizerio analogą), kurį pritaiko visiems atkuriamiems garsams. Beje, ausinės jungiamos ne per įprastinę 3,5 mm jungtį – kaip jau šiais laikais tampa madinga, telefonas šią jungtį prarado, o ausines teks jungti per įkrovimui naudojamą „USB Type-C“ lizdą.
Telefone naudojamas „Snapdragon 821“ lustų rinkinys ir 4 GB darbinės atminties. Galima bus rinktis tarp 64 ir 128 nuolatinės atminties versijų. Malonu tai, kad HTC paliko galimybę į telefoną įdėti ir „microSD“ atminties kortelę – iki 2 TB talpos.
Naujojo įrenginio kamera, panašu, identiška su „HTC 10“. Jos raiška – 12 MP, individualaus jutiklio taško dydis – 1,55 μm, vaizdą fokusuoja fazės aptikimo autofokuso ir lazerinio fokusavimo kombinaciją, naudojamas optinis vaizdo stabilizavimas, f/1.8 diafragma. Nuo subraižymo lęšį saugo safyrinio stiklo danga.
Įrenginio kaina atitinka charakteristikas: JAV rinkai ji bus 750 dolerių, tad Europoje telefono galima tikėtis už maždaug 750–800 eurų. Prekyba šiuo aparatu oficialiai bus pradėta kovą, bet išankstiniai užsakymai gamintojo svetainėje priimami jau dabar.