Tbilisyje (Gruzija) pasirašytas Bendradarbiavimo memorandumas tarp Lietuvos ir Gruzijos elektroninių ryšių reguliuotojų bei operatorių dėl tarptautinio tarptinklinio ryšio (angl. roaming) kainų mažinimo. Susitikime Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai (RRT) atstovavęs direktorius Feliksas Dobrovolskis pabrėžė, kad „šis memorandumas – tai svarbus žingsnis, sustiprinsiantis draugiškus Lietuvos ir Gruzijos santykius ir suteiksiantis įvairiapusiškos naudos: skatins intensyvesnę verslo plėtrą, turizmą, kultūrinius mainus, pagaliau tiesiog leis dažniau bendrauti keliaujant Gruzijoje“.
RRT, Gruzijos nacionalinė ryšių komisija, Lietuvos ir Gruzijos operatoriai sutarė pradėti įgyvendinti memorandumą jau 2016 metų pabaigoje, kai bus baigtos derybos techniniais ir teisiniais klausimais.
Bendradarbiavimo memorandumo tikslas – pasiekti, kad didmeniniai tarptinklinio ryšio tarifai iki 2022 m. gruodžio 21 d. tarp Lietuvos ir Gruzijos operatorių taptų tokie patys, kokie šiandieną yra taikomi Europos Sąjungoje (kaip tai numatyta 2012 m. birželio 13 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 531/2012 dėl tarptinklinio ryšio per viešuosius judriojo ryšio tinklus Europos Sąjungoje). Taip pat numatyta, kad abiejų šalių operatoriai, sumažėjus didmeninėms kainoms, atitinkamai turės sumažinti ir vartotojams taikomas kainas.
Memorandume įtvirtinti ne tik tarifų mažinimo principai, bet ir nuostatos dėl didesnės vartotojų apsaugos, pvz., numatyta nustatyti tarptinklinio ryšio paslaugų kredito ar kieko limitą, skambučių trukmę skaičiuoti sekundžių tikslumu.
Bendradarbiavimo memorandumą pasirašė RRT, Gruzijos nacionalinė ryšių komisija, Lietuvos operatoriai UAB „Bitė Lietuva“, UAB „Tele2“ ir UAB „Omnitel“, Gruzijos operatoriai „Magticom“ Ltd, „Geocell“ Ltd ir „Mobitel“ Ltd. RRT ir Gruzijos nacionalinė ryšių komisija, organizavusios memorandumo pasirašymą ir tarpininkavusios tarp operatorių, įsipareigojo prižiūrėti memorandumo įgyvendinimą, rengti savo šalies operatoriams rekomendacijas dėl tarptautinio tarptinklinio ryšio paslaugų teikimo, jei toks poreikis kiltų dėl pasikeitusių teisės aktų ar taisyklių.