„Motorola“ paskelbė, kad atidaro „Red Square MOTO“ – naujausią pasaulinę pagrindinę bendrovės parduotuvę - paskutinį puolimą bandant iš naujo atrasti mažmeninės prekybos būdus vartotojams, siekiantiems „karščiausių“ naujovių mobiliojo ryšio srityje.
Įsikūrusi garsiame Raudonosios aikštės prekybos centre GUM, naujausia „Motorolos“ produktų prekyvietė neprimena įprastos ir apgalvotai siūlo visiškai naują patirtį. Bendrovės dizaineriai sukūrė vartotojams skirtus paviljonus, kviečiančius lankytojus atrasti, ištirti, išbandyti ir patirti džiaugsmą renkantis mobiliuosius prietaisus, geriausiai atitinkančius jų unikalius asmeninius poreikius.
„„Red Square MOTO“ yra tarsi karališkas brangakmenis „Motorolos“ Rusijos mažmeninės prekybos vertybinių popierių portfelyje“, - sako „Motorolos“ prekybos ir daugiakanalio marketingo viceprezidentas Jeremy Dale. „Keičiame Rusijos ir viso pasaulio vartotojų su mobiliaisiais telefonais susijusius išgyvenimus ir jų pirkimo būdą. Šiandien tai - daugiau nei išgyvenimas, ir tai leidžia mums parodyti, kas yra „Motorola“: velniškai kieti prietaisai ir netrikdomas mobilus bendravimas“.
Parduotuvės „Red Square MOTO“ patirtis įkūnija geriausias „Motorolos“ mintis, kilusias po dvejų visuotinių tyrimų metų. Per pastaruosius 18 mėnesių visame pasaulyje bendrovė atidarė ir išdėstė daugiau nei 140 savarankiškų prekybos taškų ir paviljonų, įskaitant pagrindines firmines parduotuves, prekybos vietas kitose parduotuvėse ir kioskus.
Pastarosiomis savaitėmis „Motorola“ taip pat atvėrė duris naujai prekybos mobiliaisiais prietaisais erai Pekine ir Šanchajuje, siekdama pažymėti strateginę Kinijos svarbą. Panašiai, nauja bendrovės prekybos patirtis Maskvoje parodo „Motorolos“ pasiryžimą investuoti ir plėstis Rusijoje.
„„Red Square MOTO“ yra pirmoji ir įspūdingiausia iš Rusijoje atidaryti planuojamų „Motorolos“ firminių parduotuvių“, - sakė padalinio „Motorola Russia“ vyriausioji vadybininkė Inga Churashova. „Mus labai jaudina „Motorolos“ ateitis Rusijoje, kuri visais atžvilgiais yra viena iš ypatingiausių ir dinamiškiausių mobiliojo ryšio rinkų pasaulyje“.
Kiekviena smulkmena sukurta atsižvelgiant į vartotoją
Parduotuvė „Red Square MOTO“ yra padalyta į tris atradimų lygius. Kiekviename galima patirti įvairius interaktyvius išgyvenimus, kuriuos suteikia apdovanojimų nusipelnantys „Motorolos“ mobilieji telefonai. „Motorola“ suteikė galimybę prisiliesti asmeniškai, ir tai gali būti netgi svarbiau, nei fizinė erdvė. Parduotuvės darbuotojai samdomi ir parengiami siekiant pažadinti juose troškimą užtikrinti aukščiausios rūšies paslaugų kokybę. Produktų ir paslaugų ekspertai, kiti darbuotojai nuoširdžiai ragina lankytojus nesivaržyti ir tyrinėti, klausti bei išbandyti produktus ir jų suteikiamus išgyvenimus: nuo mobiliųjų muzikos ir vaizdo prietaisų iki vaizdo išgavimo, naršymo internete, žaidimo ir vaikščiojimo „laisvomis rankomis“, naudojantis „Bluetooth“ jungtimi ir reikmenimis. Ir dar, „Motorola“ neapsiriboja vien pardavimu. Bendrovė suprojektavo mokymui skirtas vietas, kad čia pat produktą įsigijusiems vartotojams galėtų padėti išmokti, kaip galima geriau išnaudoti visas „Motorolos“ mobiliųjų prietaisų galimybes. Be pasaulinio lygio darbuotojų ir mokymo, parduotuvės „Red Square MOTO“ lankytojai galės išbandyti tokias naujoves kaip interaktyvios grindys, „MOTO-spression“ stalai nemokamiems skambučių tonams ir žaidimams ieškoti bei parsisiųsdinti, graviravimo it telefonų tatuiruočių stendai galutiniam telefono personalizavimui ir saviraiškai.
„Šios parduotuvės atidarymas pabrėžia mūsų didelį susidomėjimą Rusija, taip pat pasiryžimą į šią rinką pateikti naujausias ir geriausias inovacijas“, - sakė „Motorolos“ viceprezidentas ir mobiliųjų prietaisų verslo Europoje vyriausiasis vadybininkas Carsten Schmidt. „Tai iškilminga diena „Motorolai“ ir mūsų verslui Rusijoje“.