„SmartTelPlus“ debesų telefonijos tiekėjas šiandien paskelbė, kad pradeda teikti verslo telefonijos paslaugas, veikiančias savitarnos pagrindais. Naudotojas gali prisijungti ir instaliuoti visavertę telekomunikacijos paslaugų sistemą per 15 minučių, tiesiog savo interneto naršyklėje, tam nereikia jokių specialių įgūdžių.
Norint instaliuoti biuro telefoniją, užtenka užsiregistruoti tinklalapyje ir sumokėti pradinį įnašą. Kiekvienas užsiregistravęs vartotojas gauna 10 eurų į sąskaitą paslaugai išbandyti. Tolimesni nustatymai atliekami naudojantis suprantama ir nesudėtinga online įrankių panele. Pradėti naudotis paslauga galima iš karto, naudojant vietoje „telefono aparato“ vartotojo jau turimus įrenginius – išmaniuosius telefonus ir stacionarius kompiuterius.
Šiuo metu „SmartTelPlus“ naudotojai gali naudotis:
- debesų PBX, turinčia visas tradicinės PBX funkcijas (autoatsakiklis, balso paštas, išmanioji skambučių eilė, skambučių peradresavimas ir kt.);
- fiksuotųjų ir „toll-free“ numerių nuoma;
- neribotu skambučių įrašymu ir saugojimu;
- paslauga „Momentinis atgalinis skambutis“ (call-back)- automatinis tinklalapio naršytojo sujungimas su įmonės darbuotoju per rekordiškai trumpą laiką: 20 sekundžių nuo to momento, kai naudotojas paspaudė „perskambinkite man“.
Visi nustatymai ir išklotinės yra pasiekiami 24/7, iš bet kokio įrenginio, prijungto prie interneto.
„Mes neperdedame sakydami, kad visą sistemą galima įdiegi per tą laiką, kuris yra reikiamas kavos pertraukėlei, – sako Julia Bal, „SmartTelPlus“ Išorinės komunikacijos vadovė. – Prijungti numerį, priskirti darbuotojams trumpus vidaus numerius, nustatyti įeinančių skambučių apdorojimo parametrus, balso paštą, IVR meniu – norint tai padaryti, tereikia prieigos prie interneto ir šiek tiek Jūsų laiko. Pats sistemos funkcionavimas yra gerai žinomas tradicinio PBX naudotojams. Skirtumas tame, kad mūsų PBX valdo pats naudotojas. Tai išmintinga: juk kas geriau už Jus išmano Jūsų verslą ir poreikius, keliamus telefonijai? Bet kokius klausimus galima užduoti mūsų klientų aptarnavimo padaliniui – esame pasiekiami 24/7 ir kalbame visomis šalių, kuriose teikiame paslaugas, kalbomis“.
Technologija „SmartTelPlus“ remiasi nuosava infrastruktūra ir ryšio kanalais, kas leidžia įmonei teikti paslaugas, kainuojančias žymiai mažiau, nei analogiškų paslaugų kainų vidurkis. Bendrovė veikia Latvijos, Lietuvos, Estijos, Čekijos, Lenkijos ir Didžiosios Britanijos rinkose.