Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 m. viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą. Kontrolinius matavimus RRT atliko UAB „Bitė Lietuva“, UAB „Omnitel“, ir UAB „TELE2“ judriojo ryšio tinkluose. Matavimai buvo atliekami naudojant RRT įrangą, sumontuotą transporto priemonėje, o matavimų rezultatai gauti važiuojant miestų gatvėmis bei pagrindiniais keliais.
„RRT, siekdama, kad Lietuvos vartotojai galėtų geriau pasirinkti individualius poreikius atitinkančias paslaugas pagal kainos ir kokybės santykį kasmet skelbia duomenis apie operatorių teikiamų paslaugų kokybę“, ‒ sako RRT direktoriaus pavaduotojas Giedrius Pūras. „Kokybės matavimų metodika leidžia pasiekti kiek įmanoma objektyvių rezultatų, kurie skatina efektyvią konkurenciją ir teikia naudą mūsų vartotojams“, ‒ pabrėžė G.Pūras.
Per 2015 metus buvo atlikta 2,8 tūkst. bandomųjų skambučių ir išsiųsta 3,4 tūkst. trumpųjų žinučių (SMS), kurių metu įvertinta skambučio sujungimo trukmė, balso perdavimo kokybė, SMS pristatymo trukmė ir kiti kokybiniai rodikliai.
Komentuoja Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius:
Ryšių reguliavimo tarnyba tyrė 2G ir 3G tinklus. Tyrimas dar kartą patvirtino – visų didžiųjų operatorių 2G ir 3G kokybė, kaip, beje, ir padengimas, iš esmės identiški. Skirtumai tokie maži, kad vartotojams juos sunku pastebėti, ir įtakos paslaugų naudojimui jie nedaro.
Realūs ir vartotojams juntami kokybės skirtumai šiandien yra susiję su 4G ryšiu, kurio kokybės šįkart RRT netyrė. Tuo tarpu investicijos dabar vyksta būtent šioje srityje, ir čia akivaizdžiai pirmauja du operatoriai iš trijų.
„Tele2“ 4G ryšys jau prieinamas 96 proc. šalies gyventojų. Juo galima naudotis 96 Lietuvos miestuose, ir plėtra jau pasiekė mažiausius miestus, kurie turi iki 1000 gyventojų. Taip pat plečiamas ir dar greitesnis 4G+ tinklas – juo gali naudotis 40 proc. gyventojų.