Kompanija „Apple“ ketvirtadienį galiausiai paskelbė sprendimą vartotojams, kurių išmanieji telefonai „iPhone“ tapo nebenaudojami po „klaidos 53“.
Pastaroji klaida pasireiškė tiems vartotojams, kurie bandė atnaujinti ar perrašyti programinę įrangą ir kurių įrenginiams neautorizuotame servise buvo atliktas „Home“ mygtuko ar su „Touch ID“ susijusių kabelių remontas.
Ketvirtadienio vakarą „Apple“ išleido tik per programą „iTunes“ prieinamą „iOS“ versijos 9.2.1 atnaujinimą, kuris turėtų „prikelti“ beveik visus įrenginius, paveiktus šios klaidos.
„Mes atsiprašome už bet kokius nepatogumus. Ši apsauga buvo sukurta kaip gamyklos testas ir nebuvo skirtas paveikti vartotojus. Vartotojai, kurie dėl šios klaidos mokėjo už negarantinį aptarnavimą, turėtų kreiptis į „Apple“ dėl kompensacijos“, – teigiama oficialiame „Apple“ palaikymo puslapyje.
iTouch.lt primena, kad skandalas, kuomet neautorizuoto serviso paslaugomis pasinaudoti sumanę vartotojai negalėjo pilnavertiškai naudotis įrenginiais, kilo dar vasario pradžioje. Prieš kiek daugiau nei savaitę dar buvo pasirodę pranešimų, kad dėl šios klaidos ketinama „Apple“ iškelti ieškinį.