Nuo šiol Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai (RRT) dokumentus dėl elektroninių ryšių bei pašto paslaugų vartotojai galės teikti ir elektroniniu būdu per RRT Elektroninių dokumentų sistemą. Tokia galimybė atsirado RRT pasirašius Vartotojų autentifikavimo duomenų teikimo sutartį su Informacinės visuomenės plėtros komitetu prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės. Tinklalapiuose www.evaldzia.lt, www.epaslaugos.lt, www.govonline.lt arba https://paslaugos.evaldzia.lt autentifikuoti (prisijungę per komercinių bankų internetinės bankininkystės sistemas ar iš kvalifikuoto el. parašo paslaugų teikėjo gavę 2-os ar 3-ios klasės asmeninį skaitmeninį sertifikatą) vartotojai, pasirinkę RRT teikiamas viešąsias paslaugas, bus nukreipiami į RRT Elektroninių dokumentų sistemą.
Naudodamiesi šia sistema, RRT klientai gali pateikti skundus, prašymus ir kitus reikalingus dokumentus elektroniniu būdu. Visas galimų teikti dokumentų sąrašas skelbiamas RRT tinklalapyje. RRT šiuo žingsniu baigė dar vieną e-valdžios projekto įgyvendinimo etapą.
Taip pat visi asmenys, atvykę į RRT, dokumentus per RRT Elektroninių dokumentų teikimo sistemą galės pateikti vietoje, pasinaudodami specialiai tam skirtu informaciniu terminalu. Tokia naujovė pradėta taikyti, siekiant gerinti asmenų aptarnavimo RRT tvarką. Piliečiai, atvykę į RRT Informacijos ir dokumentų priėmimo skyrių, per informacinį terminalą galės patogiai ir greitai gauti informaciją bei pasinaudoti Elektroninių dokumentų teikimo sistemos paslaugomis, t. y. dokumentų formas galės užpildyti vietoje arba pateikti į savo USB raktą įrašytus pranešimus, prašymus, ataskaitas ir pan. RRT tikisi, kad naujoji sistema piliečiams leis taupyti jų brangų laiką bei skatins naudotis elektroninėmis paslaugomis.
Daugiau apie Elektroninių dokumentų sistemą RRT bei piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo tvarką RRT rasite www.rrt.lt.