Kone pusė Lietuvos mobiliojo srauto sukuriama „Samsung“ telefonais ir planšetėmis. Tai yra geriausias šio gamintojo rezultatas vertinant dvylika rinkų, kurias išanalizavo „Gemius“.
Kitose šalyse dėl populiariausiojo vardo „Samsung“ varžosi su „Apple“. Į aktyviausiai naršymui naudojamų įrenginių trejetukus taip pat patenka tokie prekės ženklai kaip „LG“, „Sony“ ir „Nokia“. Tyrimas apima 2015 m. liepos mobilųjį srautą Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Baltarusijos, Čekijos, Kroatijos, Rusijos, Slovakijos, Slovėnijos, Ukrainos ir Vengrijos interneto svetainėse.
„Samsung“ yra numeris vienas devyniose šalyse. Pietų Korėjos gamintojo rinkos dalis svyruoja nuo 26 % Rusijoje ir Ukrainoje, kuriose jam tenka antroji vieta, iki 49 % Lietuvoje. Likusiose trijose šalyse – Rusijoje (50 %), Ukrainoje (41 %) ir Estijoje (34 %) – pirmauja „Apple“. Amerikiečių įmonės įrenginiams mažiausiai srauto tenka Čekijoje ir Lenkijoje (po 20 %). Pažvelgus į visus penkis įvairių šalių trejetukuose esančius prekės ženklus, aišku, kad Centinės ir Rytų Europos internautai pirmenybę teikia Azijos gamintojams – už „Samsung“ rikiuojasi Pietų Korėjos „LG“ ir Japonijos „Sony“.