Pirmieji telefonais naršančių Lietuvos internautų sociodemografiniai duomenys – jau „gemiusAudience“ tyrime. Ar skiriasi telefonų naudotojai nuo tų, kurie renkasi asmeninį kompiuterį?
Atsakymas – taip. Telefonų naudotojai naršo dažniau: 94 % jų internete lankosi kasdien arba beveik kasdien, o tokių, kurie naršo rečiau kaip kartą per savaitę yra mažiau nei 1 %. Asmeniniais kompiuteriais prie interneto kasdien arba beveik kasdien prisijungia 82 %, o rečiau nei kartą per savaitę – 12 % internautų.
Mažųjų ekranų naudotojai jaunesni. Telefonų naudotojai, kurių amžius 7–34 m. sudaro 69 % šiais įrenginiais naršančios auditorijos, kai tarp asmeninių kompiuterių naudotojų ši amžiaus grupė sudaro 51 %.
Be to, didesnė dalis naršančiųjų telefonais teigia, kad vieno jų šeimos nario grynosios mėnesio pajamos yra vidutinės arba aukštos: didesnę nei 579 € sumą vienam asmeniui nurodė 18 % telefonų naudotojų ir 14 % naršančių asmeniniais kompiuteriais.
„Reklamai internete ypač svarbu pasiekti tinkamus žmones ir ištransliuoti jiems patrauklią žinutę. Šiandien mūsų klientams pateikėme nekantriai lauktus duomenis apie telefonais naršančią auditoriją ir tikimės, kad šis žingsnis padės leidėjams ir reklamos užsakovams geriau išnaudoti mobilią rinką ir jos galimybes“, – teigia Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Lietuvai ir Latvijai.
Telefonų naudotojų profilį apibrėžia penkios charakteristikos: amžius, lytis, gyvenamoji vieta, išsilavinimas ir vidutinės vieno šeimos nario grynosios mėnesio pajamos.
Gegužę telefonais naršė 816 910 realių vartotojų, o asmeniniais kompiuteriais – 1 827 633.