Telekomunikacijų bendrovė „Bitė GSM“ pasiūlė naujovę elektroninės savitarnos srityje – individualius pasiūlymus kiekvienam klientui. Asmeniškai aktuali ir specialiai parengta informacija kiekvienam „Bitės“ klientui nuo šiol teikiama bendrovės elektroninės savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.
„Mobiliojo ryšio rinkoje konkuruojame ir asmeniniu dėmesiu klientams. Individualūs pasiūlymai kiekvienam iš jų – dar vienas svarbus „Bitės“ žingsnis šia linkme“, - sakė „Bitės GSM“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė Virginija Žiūkienė.
Individualūs pasiūlymai nuo šiol teikiami atsižvelgus į kliento turimą mokėjimo planą, jau naudojamas paslaugas, mobiliojo telefono modelį, turimų sutarčių su „Bite“ skaičių, buvimo abonentu trukmę. El. savitarnos svetainėje apsilankę klientai vienu metu gaus ne daugiau kaip penkis individualius pasiūlymus. Jie bus nuolat atnaujinami atsižvelgiant į naujas „Bitės“ akcijas ar kintantį kliento paslaugų naudojimą.
Be kiekvienam klientui asmeniškai svarbių pasiūlymų „Mano BITĖ“ pateikia ir daug kitų galimybių. Svetainės lankytojai gali pasirinkti ir užsisakyti įvairių papildomų paslaugų, gauti skambučių išklotines, siųsti SMS žinutes, matyti skambučių bei SMS siuntimo statistiką. „Mano BITĖJE“ taip pat pateikiama lojalumo programos informacija, čia galima surasti ieškomo asmens mobiliojo telefono numerį, papildyti „Labas“ sąskaitą.
Šiuo metu „Mano BITĖS“ paslaugomis naudojasi 15 proc. „Bitės“ privačių ir verslo klientų. Tarp populiariausių elektroninės savitarnos svetainės paslaugų – galimybė gauti detalizuotą skambučių išklotinę ir papildyti „Labas“ sąskaitą.
Šios paslaugos nereikia iš anksto užsakyti – pirmą kartą jungiantis paslaugos adresu https://mano.bite.lt reikia užsiregistruoti, užpildant kelis laukus. Paslauga neturi nei užsakymo, nei abonentinio mokesčio, ja gali naudotis „Bitės” privatūs ir verslo klientai.