Maždaug prieš metus buvęs išmaniojo telefono „iPhone“ savininkas padavė „Apple“ į teismą dėl problemų su „iMessage“, kuri privertė kompaniją išleisti naują instrumentą. Jis leis atšaukti vartotojo registraciją šioje tarnyboje, „atrišant“ su ja susietą telefono numerį.
2011 m. pristatyta tarnyba „iMessage“ leidžia išmaniųjų telefonų „iPhone“ savininkams bendrauti, naudojant ne mobiliojo ryšio tinklus, tačiau internetą, pasitelkiant „Wi-Fi“. Tam reikalui firminė „Apple“ programėlė gauna prieigą prie vartotojo kontaktų sąrašo.
Jei vėliau žmogus įdeda tą pačią SIM kortelę į telefoną su kita operacine sistema („Android“, „BlackBerry“, „Windows Phone“ ar kt.), o „iMessage“ nėra išjungiamas, pranešimai toliau siunčiami į nenaudojamą „iPhone“, o ne į naują vartotojo išmanųjį telefoną.
Pasinaudojus šiuo „Apple“ puslapiu, galima įvesti savo telefono numerį, po to jums bus atsiunčiama tekstinė žinutė su kodu, kurį reikės įvesti tame pačiame puslapyje.
Jei „iPhone“ ir toliau bus naudojamas to paties vartotojo, jis gali išjungti „iMessage“ veikimą, pasinaudodamas nustatymais operacinėje sistemoje, nors šis metodas, kaip parodė praktika, suveikia ne visuomet.