Per dvi savaites po naujų „Bitės“ planų, leidžiančių nemokamai naudotis „Facebook“, pristatymo, šiame socialiniame tinkle išnaudojamų duomenų kiekis bendrovės mobiliuoju internetu išaugo per 40 kartų.
„Kaip ir tikėjomės, pasirinkę naujuosius planus klientai pradėjo kur kas aktyviau naudotis „Facebook“ tinklu. Jie savęs neriboja ir nebeieško bevielio tinklo stotelių – socialinį tinklą tikrina tada, kada jiems reikia. Pirmieji rezultatai rodo, kad pateikėme gyventojams itin patrauklų pasiūlymą, todėl planuojame ir ateityje nustebinti klientus kitomis papildomomis naudomis“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius. Klientai, suskubę pasirinkti planus su nemokamu „Facebook“, besinaudodami šiuo tinklu pradėjo išnaudoti net 40 kartų daugiau duomenų.
Per pirmąsias dvi savaites naujuosius planus, leidžiančius „Facebook“ naudotis nemokamai, pasirinko beveik 6 tūkst. klientų. Dar iki pristatant gyventojams naujuosius planus buvo paskaičiuota, kad naudodamiesi „Facebook“ socialiniu tinklu, per vieną mėnesį „Bitės“ klientai kartu sunaudoja apie 2 terabaitus duomenų. Tokį kiekį duomenų vartotojas pasiektų, jei internetu peržiūrėtų apie 400 aukštos kokybės filmų. Pirmųjų savaičių patirtis parodė, kad duomenų srautas, kurį išnaudoja vartotojai socialiniame tinkle „Facebook“, augs ir toliau.
Primename, kad spalio pabaigoje „Bitė“ pristatė penkis naujus planus, kurių pagrindinis išskirtinumas – vartotojui nemokamai suteikiamas naršymas socialiniame tinkle „Facebook“, apimantis naujienų srauto tikrinimą, nuotraukų ir vaizdo įrašų peržiūrą ir įkėlimą, taip pat nemokamas naudojimasis „Messenger“ programėle.
„Apie 90 % išmaniųjų įrenginių vartotojų savo telefonuose turi įdiegę „Facebook“ programėlę, o beveik visi Lietuvos gyventojai iki 35 metų amžiaus naudojasi šiuo socialiniu tinklu. Jis jau daugeliui tapo neatskiriama gyvenimo dalimi bei, tyrimai rodo, kad praleidžiamas laikas „Facebook“ nuolat auga – per dieną vartotojai iš Lietuvos vidutiniškai čia praleidžia 21 minutę“, – sako P. Kuisys.
Skaičiuojama, kad Lietuvoje „Facebook“ naudojasi 1,26 mln. žmonių – apie pusė jų tai daro per išmaniuosius įrenginius.