Socialinis tinklas „Facebook“ jau kuris laikas tapo lietuviams vienu svarbiausių bendravimo kanalų. Statistika rodo, kad net pusė aktyviausių „Facebook“ vartotojų (18–24 m.) atsikėlę ryte pirmiausia pasitikrina draugų naujienas. Lietuvoje šiuo socialiniu jau naudojasi 1,26 mln. gyventojų. „Bitė Lietuva“, įvertinusi, jog klientai aktyviai naudojasi „Facebook“, pristato naujuosius penkis naujos kartos pasiūlymus. Pagrindinis jų išskirtinumas – bet kurį planą pasirinkusiam vartotojui nemokamai suteikiamas naršymas socialiniame tinkle „Facebook“, apimantis naujienų srauto tikrinimą, nuotraukų ir vaizdo įrašų peržiūrą ir įkėlimą, taip pat nemokamas naudojimasis „Messenger“ programėlėmis.
„Gyvenimas sparčiai juda į priekį, kartu su juo keičiasi ir mūsų klientų norai bei pomėgiai. Socialinis tinklas „Facebook“ jau seniai daugeliui jų tapo neatskiriama gyvenimo būdo dalimi – juo naudojasi dauguma interneto prieigą turinčių mūsų šalies gyventojų. Čia ne tik bendraujame su draugais, bet ir sekame naujienas, žiūrime vaizdo klipus ar gausias nuotraukų galerijas. Todėl naujausi mūsų planai suteikia galimybę neribotai bendrauti ne tik balso ar SMS žinutėmis, bet ir nevaržomai bendrauti populiariausiame socialiniame tinkle „Facebook“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius.
„Bitės“ iniciatyvą Lietuvoje teigiamai sutiko ir populiariausio pasaulyje socialinio tinklo atstovai. „Mums labai džiugu, kad „Bitė“ ėmėsi tokio žingsnio ir savo klientams leis „Facebook“ naudotis nemokamai. Daugeliui žmonių Centrinėje ir Rytų Europoje, įskaitant ir Lietuvą, „Facebook“ tapo neatskiriama gyvenimo dalimi, kurią kartais apribodavo tik išnaudotas duomenų limitas, todėl malonu, kad dirbdami kartu su „Bite“ šią problemą išsprendėme“, – sako Claudia Fernandes, „Facebook“ plėtros ir partnerystės vadovė Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regionams.
Nuo šiandien „Bitė“ siūlys vartotojams penkis naujos kartos planus – „Tik“, „Dar“, „Vertingas“, „Stiprus“ ir „Galingas“. Planų kainos prasideda nuo 9,84 lito (2,85 euro) per mėnesį; naujų planų paletė atitiks tiek nedidelius poreikius turinčių klientų lūkesčius, tiek patiks nepaleidžiantiems išmaniųjų telefonų iš rankų kiaurą parą.
Pasirinkus bet kurį planą bus galima nemokamai naudotis „Facebook“ ir „Messenger“ programėlėmis. „Tai reiškia, kad be jokių rūpesčių klientais galės tiek stebėti, tiek įkelti savo žinutes, nemažos apimties vaizdo klipus ar aukštos kokybės nuotraukas“, – pastebi P. Kuisys.
Be to, didžiajai daliai planų bus suteikiamas neribotas minučių pokalbiams („Vertingas“, „Stiprus“ ir „Galingas“) ir SMS („Dar“, „Vertingas“, „Stiprus“ ir „Galingas“) kiekis. Taip pat, įvertinus augantį planšetinių kompiuterių populiarumą, klientai, pasirinkę planą „Galingas“, nemokamai gaus papildomą SIM kortelę bei 3GB duomenų per mėnesį planšetiniam kompiuteriui.
„Kai mes prieš kelerius metus pradėjome dirbti tik socialiniuose tinkluose, daug kas kraipė galvą ir nesuprato tokio sprendimo. Žmonės įsivaizdavo, kad tai tik laikinas mados reikalas. Tačiau šiandien – akivaizdu, kad šiuo metu „Facebook“ yra galingiausias ir įtakingiausias socialinis tinklas pasaulyje, todėl „Bitės“ sprendimą suteikti galimybę naršyti šiame socialiniame tinkle nemokamai vertiname kaip tikrosios bendravimo laisvės suteikimą“, – sako Arijus Žakas, bendrovės „Socialus marketingas“ direktorius.
Pasak jo, šiandien šiuo tinklu kiekvieną dieną naudojasi per milijoną Lietuvos gyventojų, iš kurių maždaug 690 tūkstančių – išmanieji vartotojai. Tai reiškia, kad informaciją ir naują turinį pamėgtame socialiniame tinkle jie pasitikrina mažiausiai kartą per parą. Pasauliniai tyrimai rodo, kad kas antras jaunas žmogus pirmiausiai atsikėlęs tikrina savo „Facebook“ paskyrą, kurioje jis turi vidutiniškai 300 draugų ir per dieną išsiunčia vidutiniškai 12 žinučių. Vidutinė apsilankymo trukmė „Facebook“ užtrunka apie 20 minučių, tačiau nemaža dalis jaunesnių 16–24 amžiaus vartotojų pripažįsta praleidžiantys šiame tinkle iki kelių valandų per parą. Dažniausiai lankytojai seka draugų paskelbtas naujienas, peržiūri nuotraukas ar įdomius vaizdo klipus. Kaip rodo atsitiktinė apklausa Lietuvos sostinės gatvėse, nemažai interneto vartotojų be „Facebook“ priminimų praleistų draugų gimtadienius ir negalėtų sužinoti apie jų naujausias įspūdžius, užfiksuotus fotografijų kadrais.