Du gyventojai, besinaudojantys skirtingo mobiliojo ryšio operatoriais, gavo tą patį telefono numerį. Kai vienas jų pradėjo aiškintis situaciją, sulaukė siūlymo palaukti, kol praeis pilnatis, praneša „LNK žinios“.
Painiava prasidėjo, kai Kaune gyvenantis Saulius įsigijo „Omnitel Extra“ pakuotę. Aktyvavęs joje esančią kortelę jis metus naudojosi mobiliuoju telefonu, kol pajuto, kad kažkas ne taip – dalis skambučių jo nepasiekė.
Pradėjęs aiškintis, kaunietis sužinojo stulbinantį dalyką. „Paskambinau tuo pačiu numeriu iš kito telefono ir prisiskambinau piliečiui, kuris atsiliepė mano numeriu – su kitu telefono aparatu, kitame tinkle“, – stebėjosi Saulius.
Jis išsiaiškino, kad jo telefono numeris yra ir „Tele 2“ tinkle, todėl dalį Sauliaus skambučių perima kitas vartotojas.
Ryšių reguliavimo tarnybos specialistai Sauliaus pasakojimu netiki – esą kad vienu metu dviem skirtingiems abonentams, esantiems skirtinguose mobiliojo ryšio tinkluose, būtų suteiktas tas pats telefono numeris, vargiai įmanoma. Šiokia tokia sumaištis gali kilti nebent tada, kai abonentas keičia mobiliojo ryšio operatorių, bet ir tai esą neilgiau nei parą, kol sistema persikrauna.
Tačiau mobiliojo ryšio operatoriai pripažįsta, kad Saulius sako tiesą. „Šis numeris migravo į kitą tinklą ir mes matome, kad po migracijos numeris dėl mums nežinomų techninių priežasčių galutinai neišsijungė ir po kurio laiko pateko į laisvų išankstinio mokėjimo numerių bazę ir buvo priskirtas „Ekstra“ abonentui“, – „LNK žinioms“ komentavo „Omnitel“ atstovė ryšiams su visuomene Daiva Selickaitė.
„Omnitel“ inžinieriai vis dar aiškinasi, kodėl nesuveikė sistema ir tas pats telefono numeris buvo skirtas dviem skirtingiems vartotojams.