Daugiau nei pusė – 53,3 proc. – Lietuvos naudojasi telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ryšiu. Tai parodė naujausia reprezentatyvi „RAIT“ apklausa.
„Esame dėkingi klientams už jų pasitikėjimą, ir jį vertiname kaip įpareigojimą dirbti dar geriau. „Tele2“ pareiga yra tarnauti klientui, todėl ir toliau užtikrinsime, kad paslaugų už gerą kainą pasiūla ir kokybė augs“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Tyrimas taip pat patvirtino, kad klientai aukštai vertina „Tele2“ paslaugų kokybę. 75 proc. mobiliojo ryšio vartotojų „Tele2“ paslaugų kokybę vertina kaip gerą arba labai gerą. Tai aukščiausias rodiklis tarp visų ryšio operatorių ir išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugų.
„Tele2“ išlieka labiausiai rekomenduojamas operatorius – jį savo draugams ir pažįstamiems rekomenduotų 59 proc. apklaustų „Tele2“ klientų. Tai taip pat yra aukščiausias rezultatas tarp „Tele2“ tinklas jau leidžia laisvai naudotis mobiliuoju internetu beveik visoje Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 3G ryšio tinklas dengia 90,9 proc. šalies teritorijos ir yra antras didžiausias Lietuvoje. Dabar bendrovė sparčiai diegia sparčiojo interneto 4G tinklą.
Reprezentatyvų Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimą birželį atliko rinkos tyrimų ir analizės bendrovė „RAIT“. Jo metu apklausti 1010 15–74 m. Lietuvos gyventojai.