Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel” pradeda plačiai teikti smulkiojo ir vidutinio verslo bendrovėms skirtą paslaugą „Mobilusis biuras“, kuri leidžia patogiau ir efektyviau valdyti priimamų skambučių srautus mobiliaisiais telefonais bei kompiuteriais. Pirmoji tokio tipo paslauga rinkoje padės nedidelėms įmonėms optimizuoti telekomunikacijų kaštus, sumažinti įmonės veiklos sąnaudas, taupyti laiką ir kokybiškiau aptarnauti savo klientus.
„Mobiliojo biuro“ paslauga skirta įmonėms, turinčioms nuo 5 iki 40 mobiliojo ryšio vartotojų. Sujungus kelių padalinių ar visų darbuotojų mobiliuosius telefonus į vieną biurą per virtualią telefonų stotelę, nedidelės įmonės savo biuruose turės tokias pat ryšio galimybes, kokiomis naudojasi didelės verslo bendrovės“, - teigė „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras.
Virtuali „Mobiliojo biuro“ telefonų stotelė turi daugelį stacionarios telefonų stotelės galimybių. Įmonei, priimančiai daug skambučių, paslauga leidžia efektyviai valdyti jų srautus. Sekretorės kompiuterio interneto naršyklėje galima rikiuoti priimamus skambučius, sujungti su reikiamu darbuotoju ar jų grupe, atsiliepti į kitą skambutį pokalbio metu. Į bendrą įmonės mobiliojo telefono numerį skambinantys asmenys automatiškai sujungiami su laisvu to padalinio darbuotoju. Be to, naudojant kompiuterio interneto naršyklę, galima iš anksto nukreipti vieno numerio skambučius į kitą ir taip sumažinti tikimybę prarasti skambučius, kai darbuotojai užimti, išvykę ar negali atsiliepti. Įmonės darbuotojai gali rengti bendrus pasitarimus mobiliaisiais telefonais.
Naudojant vieną mobilųjį numerį kaip įmonės bendrąjį, galima sutaupyti atsisakius ryšio priemonių, ribojančių darbuotojų mobilumą, bei efektyviau išnaudoti įmonės darbuotojų darbo laiką. Be to, diegiant „Mobiliojo biuro” paslaugą, nereikia pirkti jokios papildomos biuro telefonų stotelės įrangos.