Kompanijos „Bank of America“ neseniai atliktas tyrimas eilinį kartą pademonstravo, kokie svarbūs šiuolaikiniam žmogui yra mobilūs įrenginiai. Remiantis gautais duomenimis, 47 % JAV vartotojų mano, kad jog negalėtų nė dienos ištverti be savo išmaniojo telefono.
91 % respondentų teigė, kad išmanusis telefonas jiems tiek pat svarbus, kaip automobilis, tačiau daug svarbesnis, nei televizorius ar kava.
Kalbant apie didžiausių poreikių trejetuką, išmanieji telefonai užėmė trečią vietą, į priekį praleisdami asmeninę higieną ir prieigą prie Interneto. Tiesa, yra ir išimčių: 18-24 metų amžiaus vartotojų kategorijoje išmanieji telefonai yra svarbesni nei dantų šepetukas ar dezodorantas.
Jei vartotojas privalėtų rinktis, 79 % apklaustųjų dėl išmaniojo telefono atsisakytų alkoholio ir šokolado. Tiek pat žmonių būtų labai sunerimę, jei netektų savo kontaktų sąrašo, o ši nelaimė prilygtų asmeninių duomenų (tame tarpe susijusių ir su bankų sąskaitomis) praradimu.
„Bank of America“ specialistai nepamiršo užduoti klausimų ir apie mobilią bankininkystę. 62 % amerikiečių jau turėjo reikalų su šia sritimi, 47 % mobilia bankininkyste naudojasi nuolat, t.y. online paslaugas vertina aukščiau už „offline“ aptarnavimą. 16 % respondentų jau ilgiau nei pusę metų fiziškai nesilankė banko skyriuose – viską atstoja mobilios paslaugos.