Pristatanti dar vieną naujovę – bilietą išmaniajame telefone „m.Ticket“, Vilniaus miesto savivaldybė tęsia „Išmaniojo Vilnius“ (Smart Vilnius) koncepcijos įgyvendinimą. Nuo šiol vilniečiai ir sostinės svečiai už važiavimą viešuoju transportu galės mokėti savo išmaniajame telefone. „Išmanusis Vilnius“ (Smart Vilnius) projekto iniciatoriai teigia, kad naujovė – patogi alternatyva Vilniečio kortelei.
„Iš kaimyninių šalių tokią programėlę diegiame pirmieji. Programėlę „m.Ticket“ – bilietą telefone – pristatome kaip patogų būdą keliauti viešuoju transportu tiems, kurie naudojasi išmaniaisiais telefonais. Tikiuosi, kad ši programėlė bus tokia pat populiari, kaip ir automobilio stovėjimui mieste skirta programėlė „m.Parking“, kuria jau naudojasi daugiau nei 35 000 gyventojų ir šis skaičius nuolat auga“, – spaudos konferencijoje sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.
Naująją programėlę apie pusmetį testavo per 250 žmonių, kurie su kūrėjais aktyviai dalinosi savo pastebėjimais kaip galima būtų patobulinti programą. Susimokėti už viešojo transporto bilietus programėlėje „m.Ticket“ (bilietas telefone) galima per elektroninę bankininkystę, taip pat kaip įprasta perkant internetu. Šiuo metu galima sumokėti iš didžiųjų bankų sąskaitų DNB, SEB, „Swedbank“, „Nordea“.
„Programėlė „m.Ticket“ nepakeis Vilniečio kortelės, tai yra inovatyvi alternatyva, leidžianti patogiau įsigyti ir aktyvinti bilietus tiems, kurie pratę naudotis išmaniaisiais telefonais. Kiekvienas galės pasirinkti, kuris būdas keliauti viešuoju transportu jam yra priimtinesnis. Analizuojant statistiką matyti, kad išmaniųjų telefonų savininkų skaičius, ypač Vilniuje, sparčiai auga, todėl tikimės, kad mūsų siūlomų programėlių vartotojų tik daugės“, – sako Vilniaus miesto tarybos narė, „Išmanusis Vilnius“ (Smart Vilnius) projekto iniciatorė Indrė Jakaitytė.
Programėlėje taip pat galima suplanuoti kelionės maršrutą bei įvertinti kelionės kokybę – jos saugumą, punktualumą, pažymėti ar švaru transporto priemonėje, taip pat yra galimybė ir surašyti papildomus komentarus.
„Mums labai svarbu sulaukti keleivių vertinimų, nes tai padės mums tobulėti – gavę signalą iš keleivio galėsime analizuoti situaciją ir imtis neatidėliotinų veiksmų“, – spaudos konferencijoje sakė „Vilniaus viešojo transporto“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis.
Anot jo, keleivių atsiliepimai leis ne tik įvertinti veiklą, bet ir paskatinti geriausius vairuotojus.
„m.Ticket“ (bilieto telefone) gali naudotis visi į savo išmaniuosius telefonus atsisiuntę nemokamą specialią programėlę iš „App store“ („iOS“ operacinei sistemai) ar „Google Play“ („Android“ operacinei sistemai).