Šiandien suėjo 8 metai, kai Lietuvos gyventojai gali pakeisti mobiliojo ryšio operatorių išsaugodami savo telefono numerį. Per tą laiką į kitus tinklus perkelta arti milijono – 921,8 tūkst. – telefono numerių.
Tinklus keitė visų operatorių klientai, tačiau susumavus atėjusius ir išėjusius vartotojus, jie daugiausia rinkosi „Tele2“. Dėl numerio perkėlimo bendrovės klientų padaugėjo 213,3 tūkstančio. „Numerio perkėlimas buvo vienas labiausiai konkurenciją Lietuvoje paskatinusių veiksnių. Daugiausiai dėl šios galimybės laimėjo klientai – geriausiais pasiūlymais jie gali pasinaudoti neprarasdami savo numerio“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Galimybe perkelti numerį Lietuvos gyventojai kasmet naudojosi vis aktyviau. 2006–2007 m. per 12 mėn. į kitus mobiliojo ryšio tinklus perkelta 66,2 tūkst. numerių, o 2013–2014 m. beveik triskart daugiau – 191,8 tūkst.
Prie paslaugos populiarumo Lietuvoje prisidėjo ir tai, kad norėdami išsaugoti savo mobiliojo ryšio numerį, vartotojai nepatiria jokių papildomų rūpesčių ir išlaidų – viskuo pasirūpina patys operatoriai. Numerio perkėlimas Lietuvoje prasidėjo 2006 m. gegužę. Šia galimybe gali naudotis tiek išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio vartotojai, tiek pagal sutartys mokantys klientai – ir privatūs, ir verslo.
Paslaugą administruoja UAB „Mano numeris“.