Atšilus orams 20 proc. išauga prašymų užblokuoti senąsias ir sukurti naujas SIM korteles skaičius. Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ šią tendenciją pradeda fiksuoti kasmet balandžio mėnesį, ir ji išsilaiko iki pat rugsėjo.
„Tele2“ klientų aptarnavimo specialistai nurodo, kad atkuriamų SIM kortelių skaičius išauga dėl upėse ir ežeruose nuskendusių telefonų. Žmonės taip pat kreipiasi ir dėl sušlapusių telefonų remonto, tačiau toks jų gedimas nėra kompensuojamas garantinio remonto.
„Ežerų sezono metu nuskendęs telefonas yra pati dažniausia priežastis, kodėl žmonės kreipiasi dėl SIM kortelių atkūrimo. Jai nusileidžia ir telefonų vagystės užsienyje, kurių taip pat padaugėja dėl atostogų. Šiemet dalis klientų jau yra apsidraudę telefonus, todėl galėsime padėti ne tik atkurdami korteles, bet ir atlygindami nuostolius“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
„Tele2“ klientams prieš atostogas pataria įsigyti specialų, vandeniui nepralaidų telefono dėklą. Jis pravers ne tik prie vandens telkinio, bet ir vasaros audrų metu.
Finansiškai apsisaugoti nuo telefono praradimo galima apdraudus perkamą telefoną. Telefonui nuskendus ar jį užliejus vandeniu, draudimas padengia jo taisymo išlaidas arba visą vertę, jei telefonas sugadintas nepataisomai.
„Tele2“ telefonų draudimo paslaugą kartu su draudimo bendrove PZU teikia nuo praėjusių metų gruodžio. Per šį laikotarpį klientai dažniausiai kreipėsi dėl sudaužytų ir pavogtų telefonų.
„Tele2“ taip pat primena, kad telefonui panirus po vandeniu dar galima jį išgelbėti. Reiktų iškart ištraukti SIM kortelę ir, jei leidžia telefono modelis, telefono bateriją. Vėliau iš įrenginio reikia pašalinti kiek įmanoma daugiau vandens – pavyzdžiui, išpūsti siurbliu. Tiesa, reiktų įsitikinti, ar pučiamas oras yra šaltas, nes karštas telefonui gali pakenkti dar labiau. Palikite telefoną džiūti maždaug 48 valandoms ir patikrinkite, ar jis veikia.
Tarptautinės tyrimų bendrovės „Millward Brown“ vasarį atlikto reprezentatyvaus nuomonių tyrimo duomenimis, iš viso „Tele2“ ryšiu naudojasi 53 proc. Lietuvos gyventojų. Daugiau nei pusė tyrimo dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.