Iki šiol bendrovei „Eurocom Plius“ priklausę mobiliojo ryšio „teleMAXIMA“ klientai nuo gegužės 6 d., MAXIMAI LT, UAB pasirašius bendradarbiavimo sutartį su telekomunikacijų bendrove „Bitė Lietuva“, tampa šio operatoriaus teikiamos paslaugos „LABAS“ vartotojais. Sprendimas priimtas siekiant užtikrinti geresnį aptarnavimą ir sklandų tolesnį mobiliojo ryšio paslaugų teikimą „teleMAXIMA“ klientams.
„TeleMAXIMA“ klientai ir prieš tai paslaugas gaudavo „Bitės“ tinkle, nes bendrovė „Eurocom plius“ naudojosi „Bitės“ mobiliojo ryšio infrastruktūra. Dėl šio pasikeitimo dabartiniams „teleMAXIMA“ klientams nieko daryti nereikės – perkėlimas įvyks automatiškai. Mobiliojo ryšio planų sąlygos naujajame tinkle bus ne mažiau patrauklios nei iki šiol – apie tai visi „teleMAXIMA“ klientai jau yra informuoti, likus mėnesiui iki pokyčių, ir gali laisvai pasirinkti bet kurį kitą juos dominantį planą.
„Esame mažmeninės prekybos bendrovė, norime susitelkti į pagrindinę savo veiklą – prekybą, kurą išmanome geriausiai. Vertindami „teleMAXIMA“ klientus, jų pasitikėjimą mumis bei siekdami jiems ir ateityje suteikti nenutrūkstamą ir kokybišką mobiliojo ryšio paslaugą, nusprendėme visą paslaugų valdymo paketą perleisti „Bitė Lietuva“, kuri nuolat investuoja į savo infrastruktūrą ir gerina ryšio tiekimą, klientų aptarnavimą bei paslaugų kokybę“, – sako MAXIMA LT, UAB Ne maisto prekių ir paslaugų pirkimo departamento direktorius Dmitrijus Jurgelevičius.
Pasak jo, „Eurocom Plius“ bendrovė nuosavybės teise ir toliau priklausys MAXIMAI LT, tačiau aktyvios mobiliojo ryšio operatoriaus veiklos ji nebevykdys.
Apie pasikeitimą visi „teleMAXIMA“ klientai informuojami asmeniškai trumpąja SMS žinute, tinklapiuose www.telemaxima.lt ir www.labas.lt bei socialiniame tinkle www.facebook.lt/telemaximalt. Skaičiuojama, kad „teleMAXIMA“ paslauga šiuo metu naudojasi per 9000 aktyvių vartotojų.