Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojai, skambindami padidinto tarifo numeriais, pavyzdžiui, informacijos telefonu ar taksi paslaugų bendrovėms, per metus išleidžia apie 5 mln. litų, rodo telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skaičiavimai.
Padidinto tarifo numeriai – tai tokie numeriai, kuriais skambinant taikomas didesnis nei standartinis minutės mokestis ir skambutis nepatenka į suteikiamą minučių skaičių už mėnesinį mokestį. „Bitės“ vartotojai, skambindami į padidinto tarifo linijas, prieš skambutį būna įspėjami, kad pokalbis kainuos brangiau ir minutės kaina sieks tam tikrą sumą.
„Mums svarbu, kad klientų sąskaitose nebūtų jokių netikėtumų. Įspėjimas apie tai, kad renkamas numeris yra padidinto tarifo, vadinasi neįeina į mėnesinio plano minučių skaičių, padeda apsaugoti vartotojus nuo neplanuotų išlaidų. Iš kelių metų skambučių statistikos matome, kad dalis vartotojų, išgirdę įspėjimą, kad pokalbis bus brangesnis, tiesiog padeda ragelį“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius.
Dažniausiai padidinto tarifo numeriais naudojasi įmonės, teikiančios informacines, taksi, loterijos ir kitas paslaugas. Padidinto tarifo skambučio kaina paprastai svyruoja nuo 0,3 iki 3 litų už minutę.