Lietuvoje veiklą pradeda naujas fiksuoto ryšio paslaugų tiekėjas – Estijos bendrovė „Norby Telecom“, sėkmingai tiekianti fiksuotos balso telefonijos paslaugas visose Baltijos šalyse. Išnaudodama interneto ir pažangiausių skaitmeninių technologijų galimybes, „Norby Telecom“ Lietuvoje ketina orientuotis į verslo segmentą ir jau pirmaisiais metais turėti kelis tūkstančius abonentų. „Interneto ir pažangiausių skaitmeninių technologijų išnaudojimas tiekiant fiksuotos telefonijos paslaugas yra antras reikšmingas lūžis Lietuvos telekomunikacijų rinkoje po 1995 metų, kai joje veiklą pradėjo pirmieji mobiliojo ryšio paslaugų tiekėjai. Su kitais fiksuotos balso telefonijos tiekėjais ketiname konkuruoti, siūlydami klientams papildomų paslaugų ir integruodami balso telekomunikacijas į verslo valdymo sistemas“, – sakė „Norby Telecom“ generalinis direktorius Evaldas Urbonas.
Pasak jo, perėjimas prie balso telefonijos, jungiančios laidinį ryšį ir internetą – natūrali pasaulinė telekomunikacijų evoliucija. Šiuo metu Lietuvoje tam susidarė palanki techninė aplinka – daugelyje įmonių biurų yra pakankamai stabiliai ir greitai veikiantis interneto ryšys, kuris gali užtikrinti kokybišką balso telefoniją, o spartus pačių įmonių vystymasis reikalauja naujų sprendimų. Esminis naujovių pranašumas – tai papildomos paslaugos verslui, kurios užtikrina efektyvesnį bendravimą, geresnę klientų aptarnavimo kokybę ir spartesnį darbą.
„Mūsų kompanija Estijoje šioje srityje sėkmingai dirba jau penkerius metus ir yra sukaupusi nemenką patirtį, kurią, diegdami naujausias technologijas, pritaikysime ir Lietuvoje. „Norby Telecom“ intensyvi plėtra Lietuvoje – tai neišvengiamas procesas, nes Baltijos šalys tampa vieningu regionu, kuriame dirbančioms kompanijoms reikia efektyvių ir nebrangių telekomunikacijų. Be to, dauguma Baltijos šalių kompanijų jau seniai naudojasi bendru įmonės kompiuteriniu tinklu, tuo tarpu mūsų suteikiama bendra telefoninė sistema išnaudojant šį tinklą bus naujovė, teikianti didelę pridėtinę vertę“, – sakė „Norby Telecom“ generalinis direktorius Estijoje, Oleg Shvaikovsky.
„Mes savo klientams padėsime į vieną visumą sujungti šiuo metu atskirai gyvuojančias telefonijos, duomenų perdavimo bei verslo valdymo sistemas. Be to, sugebėsime ne tik palengvinti įmonių darbą, bet ir užtikrinti nemokamus fiksuoto ryšio pokalbius įmonės viduje, pigesnius skambučius į užsienį ir taip taupyti įmonių kaštus“, – teigė E. Urbonas.
Anot E. Urbono, „Norby Telecom“ teikiama fiksuota balso telefonija negali būti lyginama su iki šiol daugiausia tarp jaunimo populiaria standartine interneto telefonija, kuria naudotis buvo galima tik sėdint prie kompiuterio su ausinėmis ir mikrofonu. „Mūsų klientai galės naudotis telefono aparatais nesiskiriančiais nuo įprastinių, kuriais taip pat paprasta skambinti į bet kurį tinklą – tiek į fiksuoto, tiek į mobiliojo ryšio. Be to, abonentui bus suteikiamas įprastas telefono numeris arba jis galės persikelti šiuo metu turimą numerį iš kito fiksuotojo ryšio tiekėjo į mūsų tinklą“, - sakė E. Urbonas.
Estijoje „Norby telecom“ buvo įkurta susivienijus keletui stambių Estijos telekomunikacijos bendrovių – telekomunikacijų operatoriui „Voicenet“, stambiausiam bevielio interneto tiekėjui „Estonian Wireless Network“, didžiausiam alternatyviajam telekomunikacijų rinkos žaidėjui pietų Estijoje „Linking“ ir kompiuterinių tinklų bei optinių kabelių tiesimu užsiimančiai bendrovei „Vianet“.
Šiuo metu „Norby Telecom“ Estijoje turi apie 11 tūkstančių klientų, bendrovės metinė apyvarta siekia 7 mln. litų. Lietuvoje UAB „Norby Telecom“ buvo įkurta kartu su Lietuvos investuotojais, bendrovės įstatinis kapitalas – 0,9 mln. litų.