Niekam ne paslaptis, kad internetinė pornografija greičiausiai prisitaiko prie naujų technologijų – šioje verslo nišoje ribų tikrai maža, rašo qz.com. Priduriama, kad ne vienas dabar priimtinas verslo modelis ar reklamos taktika buvo perimta įprastų prekeivių. Teigiama, kad stebint tendencijas pornografijos verslo pasaulyje galime nuspėti, kokios tendencijos laukia internetinio verslo.
15 mlrd. peržiūrų šiemet sulaukusio portalo „Pornhub“ duomenimis, suaugusiųjų pramogų sektorius tampa pionieriumi perkeliant paslaugas iš stacionarių kompiuterių į mobiliuosius įrenginius.
Šiemet Jungtinės Valstijos tapo pirmąja šalimi kur daugiau nei pusė visos pornografijos buvo žiūrima naudojantis išmaniaisiais prietaisais – 52 proc. amerikiečių malonumų ieškojo telefonu.
Tokios tendencijos pakankamai suprantamos – į kišenę tepantis telefonas siūlo visiškai naujus privatumo horizontus. Negana to, jei statistiką papildysime duomenimis apie planšetinius kompiuterius, paaiškės, kad net 62 proc. pornografijos žiūrima delne.
Qz.com teigimu, prieš gerą dešimtmetį buvo juokaujama, kad vienintelė internetinė paslauga – filmai suaugusiems. Tam tikra prasme, interneto eros pradžioje panašios situacijos užuomazgų buvo galima rasti, tačiau puikiai matome, kokią galybę paslaugų internetas siūlo dabar. Tad kodėl situacija turėtų būti kitokia, kuomet kalbama apie mobiliuosius įrenginius.