Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ atnaujina paslaugą, pranešančią apie galimų prekybininkų skambučius. Ši paslauga buvo iš esmės modifikuota ir tokiu būdu, kuriuo ji buvo teikiama Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) tyrimo metu, dabar yra nebeteikiama ir išjungta. Nuo šiol bendrovė teikia paslaugą, atitinkančią tarnybos pastabas.
„Nemokamas pranešimas apie galimų prekybininkų skambučius yra populiariausia papildomos vertės paslauga. Klientams ji padeda išvengti nepageidaujamų skambučių ir sutaupyti laiko. Atsižvelgėme į reguliatoriaus pastabas ir esame tikri, kad dabar paslauga bus dar vertingesnė vartotojams“, – teigė „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.
Bendrovė beveik tris kartus sutrumpino pranešimą, kurį vartotojai girdėjo, kai jiems skambindavo galimas prekybos agentas. Dabar, jei klientas pageidauja atsiliepti, praktiškai gali tai padaryti iš karto, nes pranešimas buvo sutrumpintas iki vos 5 sekundžių. Be to, nuo šiol ir skambinantys prekybininkai išgirs, kad klientą informavome apie jų skambutį bei jungiame. Iki šiol jie girdėjo įprastą sujungimo garsą. Sprendimą, ar atsiliepti, ar ne, bet kuriuo atveju priima pats klientas. Paslauga buvo sukurta atsižvelgiant į klientų pageidavimus turėti galimybę atsisakyti prekybos agentų skambučių. Daugiau nei 95 proc. „Bitės“ klientų nemokamą informavimo paslaugą vertina palankiai ir yra ja patenkinti. Iki šiol paslaugos atsisakė vos 0,16 proc. visų klientų.
„Esame įsitikinę, kad pakeista paslauga atitinka RRT pateiktus reikalavimus, nors jos motyvai, manome, yra dviprasmiški. Jei tarnyba toliau reikalaus nebeteikti paslaugos ir neatsižvelgs į jos populiarumą bei atliktus pakeitimus, galima bus įžvelgti kitų intencijų“, – sako P. Kuisys.
Jo teigimu, tokiu atveju būtų galima įžvelgti ne rinkos reguliavimą, o žūtbūtinį siekį šią paslaugą išjungti. „Ja nepatenkinti tik telemarketingo bendrovių ir kitų operatorių atstovai. Žmonėms ji patinka, o „Bitė“ vienintelė rinkoje savo klientams teikia paslaugą, kuri padeda apsisaugoti nuo nepageidaujamų skambučių“, – aiškina „Bitės“ rinkodaros vadovas.
„Bitė“ taip pat atkreipia dėmesį, kad telemarketingo veikla, kuomet telefonu siūlomos prekės ar paslaugos, yra labai silpnai reglamentuota ir dabar galiojančios taisyklės neapsaugo vartotojų nuo nepageidaujamų skambučių. Bendrovė kviečia atsakingas institucijas į tai atkreipti dėmesį ir užtikrinti griežtesnį jos reguliavimą.