Draudimo bendrovės „PZU Lietuva“ statistika rodo, kad dažniausiai draudžiami ir apgadinami įrenginiai yra išmanieji telefonai. Dažniausi pasitaikantys jų gedimai yra skilęs ekranas, USB lizdo sugadinimai bei vidaus įrangos gedimai.
Didėjantys išmaniųjų telefonų pardavimai ir brangių išmaniųjų telefonų populiarumas paskatino telekomunikacijų bendrovę „Tele2“ ir „PZU Lietuva“ klientams pasiūlyti telefonų draudimo paslaugą. Ji kainuos 14,99 lito per mėnesį.
Telefonų draudimas bus parduodamas ypač paprastomis sąlygomis – už vieną kainą visiems modeliams. Draudimas bus ypač naudingas perkant brangesnius vidutinio ir premium segmentų telefonus. Jų turėtojai draudimą gaus maždaug du kartus pigiau nei dabar siūloma rinkoje.
„Naują paslaugą sukūrėme, nes kaip tik dabar ji ypač reikalinga klientams. Kas antras parduodamas telefonas yra išmanusis ir kaip niekad populiarūs brangesnių modelių telefonai. Tokio telefono praradimas būtų rimtas nuostolis, tad draudimas tikrai padės sutaupyti. Be to, paslauga bus lengva pradėti naudotis – ją siūlome labai paprastomis ir aiškiomis sąlygomis“, – sakė Mindaugas Kežionis, „Tele2“ Produktų skyriaus vadovas.
„Pirkinių draudimas yra viena sparčiausiai populiarėjančių paslaugų – per gruodį sudarėme tiek sutarčių su paslaugos platinimo partneriais, kiek per visą praėjusį pusmetį. Gerėjant žmonių finansiniams lūkesčiams, jie įsigyja vis daugiau brangesnių įrenginių, bet išmoktos finansinio saugumo pamokos nėra pamirštos, todėl žmonės linkę apsidrausti nuo nuostolių“, – teigė Rimtas Vaitkunskas „PZU Lietuva“ Naujų pardavimo kanalų skyriaus vadovas.
„PZU Lietuva“ patirtis Lietuvoje ir Lenkijoje rodo, kad pavagiamas ar sugadinamas kas 15-as apdraustas įrenginys.
Bendrovės duomenys atskleidžia, kad ypač daug dėmesio žmonės skiria vaikams skirtų pirkinių apsaugai – apdraudžiamas kas antras toks įrenginys. Daugiau nei pusė apdraudžiamų daiktų yra nešiojamieji įrenginiai – telefonai, kompiuteriai, fotoaparatai ir pan. 62 proc. draudėjų pirkinius pasirenka apdrausti 2 metams.
„PZU Lietuva“ naujus „Tele2“ salonuose ir internetu perkamus telefonus draus dviejų metų laikotarpiui. Draudimo įmokos bus kas mėnesį įtraukiamos į ryšio paslaugų sąskaitą. Užsienyje telefono draudimo apsauga galios 60 dienų.
„Bitės Lietuva“ atstovės ryšiams su visuomene Rūtos Latinytės komentaras:
„Bitė“ telefonų draudimo paslaugą pradėjo teikti prieš du metus ir draudimo partneriu mes pasirinkome didelę patirtį šioje srityje turinčią tarptautinę kompaniją, besispecializuojančią būtent telefonų draudime – tik toks partneris gali užtikrinti aukštą paslaugos kokybę – sklandų žalų reguliavimą ir atlyginimą.
Ši paslauga mūsų klientams yra reikalinga ir populiari – ja naudojasi apie 20 procentų pas mus telefoną įsigyjančių klientų, kitaip tariant – kas penktas.
„Bitės“ siūlomas telefonų draudimo kaina priklauso nuo draudžiamo telefono kainos ir prasideda nuo 6 litų.
Manome, kad „Tele2” pasiūlytas telefonų draudimas turi nemažai klientui nenaudingų papildomų sąlygų. Visų pirma, mokėdamas fiksuotą draudimo kainą, nepriklausomai nuo telefono kainos, klientas gali permokėti už šią paslaugą. „Bitėje“ draudimo paslaugos galima bet kada atsisakyti, nėra frančizės, neskaičiuojame vertės nusidėvėjimo. Labai svarbu, kad vagystės atveju žmogus gali ne tik prarasti telefoną, bet ir sulaukti didelės sąskaitos už pokalbius, todėl pagal „Bitės“ telefonų draudimo sąlygas, mes vieninteliai padengiame iki 1500 Lt žalą už pokalbius. Savo klientams taip pat siūlome ir telefonų garantinį „Be rūpesčių“, kuris pasirūpina greitu ir kokybišku klientų telefonų garantiniu aptarnavimu. Klientams siūlome ir gausą kitų papildomą vertę klientams teikiančių paslaugų, iš kurių pati populiariausia yra nemokama „Išlaidų kontrolė“, sauganti nuo netikėtai išaugusių sąskaitų.