„Apple“ kompanija savo mažmeninėse parduotuvėse nusprendė pažiūrėti iš arčiau į savo pirkėjus. Naujoji programa leis perduoti informaciją į jų išmaniuosius telefonus naudojant „iBeacon“ technologiją.
„Apple“ patvirtino jog visos 254 parduotuvės, esančios JAV, pradėjo naudoti „iBeacon“ vietos nustatymo technologiją. Ši programėlė į „Apple“ išmaniuosius įrenginius atkeliavo kartu su „iOS 7“ atnaujinimu. Šios paslaugos techninė įranga buvo įrengta visoje parduotuvėje, nuo pat įėjimo iki stendų, kuriuose puikuojasi naujausi „Apple“ įrenginiai.
Ši technologija nėra naujovė IT rinkoje, jau anksčiau daugybę mažų kompanijų pradėjo siūlyti paslaugas, kurios padėtų rinkti informaciją apie parduotuvėje esančius klientus. Pagrindinis šios technologijos tikslas yra varžytis su internetinės prekybos gigantais kaip „Amazon“ ar „eBay“, kurie apie savo klientus turi daugybę reikiamos informacijos.
Norint naudotis programėle, vartotojai savo išmaniuose įrenginiuose privalės turėti „Apple Store“ aplikaciją bei turės įjungti „Bluetooth“ ryšį. Taip pat vartotojai privalės suteikti leidimą veikti „iBeacon“ paslaugai. Kai bus atlikti visi šie reikalavimai, vartotojai gaus pranešimus tiesiai į savo įrenginius. Pavyzdžiui jei prieisite prie stendo, kur puikuosis naujieji „iPhone“ telefonai, jūs savo išmaniajame įrenginyje gausite visą dominančią informaciją apie juos. Taip pat ši technologija jums leis lengviau pasirinkti jums reikalingus įrenginio priedus bei gausite paaiškinimus kaip jie palengvins jūsų išmaniojo įrenginio naudojimą.
Daugumai žmonių ši technologija gali pasirodyti kiek baisoka, kadangi jų kiekvienas žingsnis parduotuvėje bus sekamas, tačiau „Apple“ teigia, kad jie nerenka jokios informacijos apie prekeivį, tiesiog nori padėti nusipirkti tinkamą produktą pagal jų poreikius.