Įmonių klientai vis dažniau vietoje popierinių sąskaitų nori gauti vien elektronines jų versijas. Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ praneša, kad el. sąskaitas pageidaujančių sulaukti klientų skaičius šiemet augo iki 58,2 procentų.
„Užsisakę elektronines sąskaitas žmonės jaučiasi saugesni ir mažiau apriboti. Jiems nebereikia kasdien tikrinti pašto dėžutės, jos laiku pasiekia klientą ir nepasimeta. Be to, elektronines sąskaitas apmokėti yra paprasčiau – nuoroda veda tiesiai į elektroninės bankininkystės sistemą“, – sako „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.
Jo teigimu, bendrovė šią tendenciją stebi jau kelis metus. Praėjusių metų pabaigoje elektronines sąskaitas gauti norėjo kiek daugiau nei pusė visų bendrovės klientų – 53,1 procento. Nuo tada jų skaičius išaugo dešimtadaliu.
Klientai dažniausiai pageidauja gauti el. sąskaitą „Bitės“ savitarnos svetainėje. Čia galima nemokamai pasitikrinti sąskaitų išrašus, stebėti paslaugų naudojimo statistiką, sužinoti likusių minučių, SMS ir megabaitų kiekį. Kita dalis klientų elektroninę sąskaitą pasirinko gauti el. paštu ir ją apmoka banko pavedimu ar naudodamiesi tiesioginio debeto paslauga.
„Elektronines sąskaitas užsisakiusių klientų amžiaus vidurkis auga – jas gauti nori ne tik jauni žmonės“, – sako P. Kuisys.
Bendrovė pastebi, kad elektronines sąskaitas vis dažniau renkasi ir vidutinio amžiaus žmonės. Jas užsisako apie 70 proc. klientų iki 40 m. amžiaus. Vyresni jas užsako rečiau – sąskaitas gauti elektroniniu būdu nori beveik 45 proc. vyresnių nei 41 m. amžiaus bendrovės klientų.
Elektroninės sąskaitos taip pat populiaresnės didžiuosiuose miestuose. Vilniuje jų prašo 75 proc. „Bitės“ klientų, Kaune – 67 proc., Klaipėdoje – 60 proc., Šiauliuose – 54 proc., o Panevėžyje – 56 procentai. Kituose miestuose elektroninių sąskaitų populiarumas kiek mažesnis. Jas gauna apie 47 proc. bendrovės paslaugų vartotojų.