Finansų krizė skatino tėvus aktyviau ir atviriau kalbėtis su vaikais finansų tema. Tyrimai rodo, jog apie pinigus savo atžaloms šiandien pasakoja keturi iš penkių ikimokyklinio amžiaus vaikus auginančių tėvų. Vis dažniau finansinio raštingumo ugdymui pasitelkiamos ir naujausios technologijos
Lietuvoje trečius metus veikiančio žaidimo „Pinigėnai“ svetainėje vartotojai užsiregistravo daugiau nei 575 tūkstančių kartų, bendras prisijungimų skaičius artėja prie 2,5 milijono. Aštuoniose šalyse žaidimas pritraukė daugiau nei 5,3 milijono vartotojų, kurie prisijungė 20 milijonų kartų ir žaidime praleido per 90 milijonų minučių.
„Danske Bank“ pristato populiaraus internetinio žaidimo vaikams „Pinigėnai“ naują versiją „iPhone“ ir „iPad“ išmaniesiems įrenginiams. Taip pat atsiras naujas herojus – ūkininkas, kurio pagalba vaikai galės lavinti pagrindinius matematinius įgūdžius, o mokytojai ir tėvai ras papildomos medžiagos, kaip paskatinti vaikų mokymosi procesą.
„Tėvai vis geriau supranta ir vertina finansinio raštingumo ugdymo svarbą. Krizė parodė, kaip svarbu turėti sukaupus pakankamai santaupų ir būti pasirengus galimiems pakilimams bei nuosmukiams, – sako Gerimanta Stankutė, „Danske Bank“ Socialinės veiklos ir aptarnavimo skyriaus vadovė. – Nors tėvai nusiteikę palyginti entuziastingai, svarbu šia tema sudominti pačius vaikus – apie pinigus jiems pasakoti kur kas lengviau pasitelkiant informatyvias, bet tuo pačiu ir dėmesį patraukiančias šiuolaikines priemones.“
Internetinį mokomąjį žaidimą „Pinigėnai“ penkerių–devynerių metų vaikams „Danske Bank“ sukūrė 2008 metais.