Lietuvos mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“ neribotus pokalbius ir SMS į visus tinklus pasiūlė pigiausiai tarp mobiliojo ryšio operatorių – už 21 Lt per mėnesį.
„Tele2“ buvo, yra ir bus kainų lyderis. Siūlome visas žmonėms reikalingas paslaugas ir tai darome pigiausiai“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pasak jo, žmonėms yra svarbi ne tiktai kaina, todėl „Tele2“ siūlo ir kokybiškas paslaugas, plačiausią GSM tinklo padengimą bei antrą didžiausią 3G ryšio aprėptį. Visa tai lemia, kad „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius.
Mokėjimo planu, pavadintu „Pigiau“, vartotojai galės naudotis pagal poreikį – tam nereikės prisiimti ilgalaikių įsipareigojimų ir papildomų sąlygų.
Ypač daug sutaupys klientai, kurie kartu naudosis mobiliuoju internetu telefone. Jį „Tele2“ taip pat siūlo pigiausiai rinkoje. 1 GB duomenų vartotojams kainuos 10 Lt/mėn., o 5 GB – 29 Lt/mėn.
Naudojantis planu „Pigiau“ kartu su 5 GB duomenų paketu, paslaugos kainuos beveik dvigubai pigiau nei analogiški pasiūlymai rinkoje.
Didžioji dalis Lietuvos gyventojų nurodo, kad pigiausias operatorius šalyje yra „Tele2“. Taip mano 62,2 proc. šių metų rugsėjį atliktos „RAIT“ apklausos dalyvių.
Mokėjimo planą „Pigiau“ gali užsisakyti visi esami ar nauji operatoriaus klientai. Tai galima padaryti bet kuriame „Tele2“ salone ar savitarnos interneto svetainėje „Mano Tele2“.
Esami klientai savo turimą planą gali pakeisti pagal sutartyje aprašytas plano keitimo sąlygas. Jas galima susižinoti ir „Tele2“ salonuose ar nemokamu telefonu 117.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 2G tinklas yra didžiausias ir apima 98,7 proc. Lietuvos. „Tele2“ 3G ryšio tinklas apima 69,9 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras pagal dydį. Vien šiemet į naujų stočių statybą ir įrangos atnaujinimą „Tele2“ investavo 26,4 mln. litų.
„RAIT“ rugsėjo mėn. atliktos apklausa taip pat parodė, kad „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.
„Bitė Lietuva“ rinkodaros direktoriaus Prano Kuisio nuomonė apie „Tele2“ pasiūlymą:
„Nieko netikėto, kainos skirtumų nebeliko, tad dabar klientai drąsiai gali rinktis geriausią kokybę ir rūpestį jais. Kiekvienas vartotojas sutiks, kad mokėti vienu litu daugiau už pridėtinę vertę, kurią suteikia „Bitė“, tikrai apsimoka. Pridėtinė vertė ar paslaugos, kurias gauna „Bitės“ klientai – telefonų remonto garantinis per tris darbo dienas, išlaidų kontrolė realiu laiku, tikslios sąskaitos garantija, telefonų draudimas, paslauga „Rūpestingi tėvai“, jokių ilgalaikių įsipareigojimų sutartimis ir daugybė kitų dalykų, kurie galioja ne tik naujiems, bet ir esamiems „Bitės“ klientams“.“