Telekomunikacijų rinkoje pristatoma paslauga vartotojams, kuriems aktualios tik pagrindinės paslaugos, maži tarifai ir nedidelė sąskaita. „Labas kontraktas“ abonentinė paslauga rinkoje siūlys mažą arba mažiausią paslaugų kainą. „Labas“ pristatoma šūkiu „Nemokėk daugiau“.
Tiesioginė konkurencija su rinkos senbuve vyks išankstinio mokėjimo paslaugų kainas pasiūlant abonentines sutartis norintiems pasirašyti klientams. „Labas kontraktas“ suderina žemas išankstinio apmokėjimo paslaugų kainas ir kasmėnesinį mokėjimą. Daugumai patogiau už paslaugas sumokėti mėnesio gale nei nuolat pirkti papildymo čekius. Be to, jie galės būti tikri, kad sąskaita neviršys pageidaujamo limito.
Pasirinkę „Labas kontraktą“ sudarys neterminuotas sutartis, todėl galės laisvai keisti mokėjimo planus ir naudotis naujais pasiūlymais bei akcijomis. Šiuo metu siūlomi du planai: „Mini“, kurio kaina 5 litų per mėnesį ir suteikiamos 150 min., 3000 SMS ir „Norma“, kurio kaina 10 litų per mėnesį ir suteikiama 300 minučių ir 3000 SMS.
„Dalis vartotojų Lietuvoje bendrauja daug, yra reiklūs aptarnavimui ir pageidauja įvairių paslaugų. Šių vartotojų poreikius atitinka „Bitė“, kuri nuolat klientais rūpinasi labiau. Kitiems, kurie vartoja nedaug, aktualios tik pagrindinės paslaugos, maži tarifai ir nedidelė sąskaita. „Labas kontraktas“ yra sukurtas pastariesiems vartotojams“, – sako „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.
Paslauga jau kelis mėnesius sėkmingai parduodama telemarketingo būdu. Sudaryti „Labas kontrakto“ sutartį galima apsilankius „Labas“ pardavimo vietose („Mobili linija“, „Maxima“, „Topo Centras“, „Euronics“). Užsisakyti „Labas kontraktą“ vartotojai galės ir paskambinę telefonu 1501 arba 869923230. Kurjeriai kliento nurodytu adresu nemokamai atveš reikiamus dokumentus ir atiduos juos vartotojui.
Tyrimo duomenimis, 79 proc. „Labas kontrakto“ klientų teigia sutaupę. Pusė jų sutaupė daugiau negu 20 proc. 95 proc. apklaustųjų prieš tapdami „Labas kontraktas“ klientais naudojosi „Tele2” paslaugomis. Reprezentatyvų „Labas kontrakto“ vartotojų tyrimą spalio mėn. atliko rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Apklausta 500 respondentų visoje Lietuvoje.
PAPILDYMAS
„Tele 2“ komentaras: „Tele2“ buvo kainos lyderis, yra kainos lyderis ir bus kainos lyderis. Dėl to klientai jau 12 metų renkasi būtent mus“, – sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos vadovas.