Mobiliojo ryšio operatoriaus „Bitė Lietuva“ klientai trečiadienį artėjant vidurdieniui pastebėjo, kad sostinėje sutriko ryšys.
Skaitytoja Rasa 15min.lt redakciją informavo, kad Antakalnio mikrorajone ryšys jai dingo pokalbio metu. „Ryšys dingo prieš vidurdienį viduryje pokalbio. Paskambinus į pagalbos centrą „Bitėje“ visi konsultantai užimti“, – teigė ji. Moteris pastebėjo, kad po kurio laiko ryšys veikė „protarpiais“ – tai atsirasdavo, tai vėl prapuldavo.
Dėl ryšio sutrikimų Vilniuje „Bitės“ klientai skundžiasi ir kompanijos puslapyje „Facebook“ socialiniame tinkle.
„Bitė Lietuva“ atstovai teigia, kad vidurdienį Vilniuje kai kur galėjo būtų 3G ryšio sutrikimų, trukusių 2–3 minutes. „Šie nesklandumai jau pašalinti, jei vartotojai negali prisijungti prie 3G ryšio, rekomenduojame perkrauti išmaniuosius. Labai atsiprašome klientų už nepatogumus“, – rašoma „Bitės“ komentare.