Per penkis mėnesius savitarnos programėlę „Mano Ežys“ įsidiegė net penktadalis išmaniuosius telefonus turinčių „Ežio“ klientų. „Omnitel“ duomenys rodo, kad „Ežio“ savitarnos programėlė dažniausiai naudojama pasitikrinti savo arba savo vaikų sąskaitos bei nemokamų minučių, SMS ir duomenų (MB) likutį.
„Tendencija nestebina, nes „Ežiu“ daugiau naudojasi jauni žmonės, kuriems paspausti programėlės ikonėlę telefone yra kur kas įprasčiau ir patogiau nei skambinti savitarnos numeriais, – sako „Omnitel“ išankstinio mokėjimo paslaugų skyriaus vadovė Saulė Pauplytė-Markevičienė. – Juo labiau, kad likučių tikrinimas programėlėje yra nemokamas, be to, su „Mano Ežiu“ galima ne tik greičiau pasitikrinti sąskaitos ar paslaugų likutį, bet ir čia pat patogiai pasipildyti sąskaitą, užsisakyti planą ar užduoti klausimą klientų aptarnavimo specialistams.“
„Omnitel“ duomenimis, antroji pagal populiarumą „Mano Ežio“ savitarnos programėlės funkcija yra mokėjimo planų užsakymas, o dažniausiai per programėlę užsakomas mokėjimo planas – „Visiems 150“, kainuojantis 4,9 Lt/mėn. ir per mėnesį suteikiantis 150 prakalbamų minučių bei nemokamus SMS į visus Lietuvos tinklus. Sąskaitos pasipildymas per savitarnos programėlę yra trečioji populiariausia „Mano Ežio“ siūloma galimybė. Pasak S. Pauplytės-Markevičienės, išmanieji „Ežio“ klientai dar tik pradeda atrasti galimybę patogiai ir greitai per programėlę susisiekti su „Ežio“ konsultantais ir el. paštu gauti atsakymus į kylančius klausimus.
Balandžio pradžioje pristatytą programėlę „Mano Ežys“ galima nemokamai parsisiųsti iš „Google play“ ir „App Store“ parduotuvių.