Trečiosios kartos (3G) mobilaus ryšio telefonai inspiruoja savo pačių principus, elgesio normas bei bendruomenes.
Ar esate lyderis, mėgstantys būti dėmesio centre ir priimantis vaizdo telefono amžiaus naujoves? Ar neatvykęs lėktuvo keleivis, kuris tai daro iš baimės, kad gali būti netikėtai užkluptas vietose, ką jis sunkiai galėtų paaiškinti. Kaip naujoje mobilaus ryšio kartoje išsikovoja vietą etiketas ir kodėl močiutės ir seneliai perka net ne vieną, bet du telefonus, kad žengtų koja kojon su gyvenimu?
Nuo naujų tendencijų ir ištisų telefoninių bendruomenių atradimo iki elektroninių romanų ir greitųjų atvirukų evoliucijos, „Motorola“ kompanijos pasauliniu mastu atliktas tyrimas apie 3G naudotojus analizavo ateinančios kartos mobiliojo ryšio telefonus žmogiškuoju aspektu. „The Generation HERE“ („ČIA esanti karta“) šiandien atspausdintas pranešimas atskleidžia, jog susidomėjimas naujausiais supermobilaus ryšio telefonais ir teikiamomis paslaugomis ne tik auga, bet taip pat iš esmės keičia naudotojų bendravimą ir gyvenimą.
Daugybė rašytojų ir žurnalistų keliavo po pasaulį, apklausinėdami 3G nadotojus ir stebėdami juos skirtingų kultūrų aplinkoje, rinkdami medžiagą „The Generation HERE“. „Motorola“ kompanijos teigimu, toks metodas sudarė sąlygas parengti ataskaitą daugiau kokybiniu, o ne kiekybiniu požiūriu, tokiu būdu pateikiant išsamesnį 3G pasaulio vaizdą.
„Tai buvo pranešimas apie niuansus“, - paaiškina pranešimo redaktorius Peter’is Lyle’as. „Funkcionavimas ir pritaikymas, kūrybiškas ir netikėtas panaudojimas. Pagaliau, nėra sudėtinga gauti statistinių duomenų apie įdiegimą, tačiau tokia, nors vis dar aktuali statistika, išsamiai neapibūdins, kaip naujoji technologija įtakoja žmonių gyvenimus“.
„Generation HERE“ atskleidė stebinantį 3G naudotojų amžiaus tarpsnį. Tuomet kai įprasta matyti paauglius, besinaudojančius mobiliojo ryšio telefonais, kad galėtų naudotis virtualių benduomenių paslaugomis, tokiomis kaip „Mixi“ Japonijoje ar „LunarStorm“ Švedijoje, pranešimą ruošusi tyrimų grupė kalbėjo su močiutėmis ir seneliais Japonijoje, kurie turi 2 3G telefonus: vieną sau, o kitą – savo anūkų nuotraukoms ir videoįrašams daryti ir juos persiųsti.
„Generation HERE“ yra pasakojimų rinkimo ir pavyzdžių atpažinimo pratybos“, - sako Douglas Hunter’is, "Motorola" kompanijos mobiliojo ryšio telefonų padalinio Europoje vadybininkas klientų tyrimų klausimams. „Mes užfiksavome tai kaip momentines nuotraukas, kaip žmonės reaguoja į 3G čia ir dabar, ir kaip jie suvokia jo ateitį. Yra stebėtinai mažai medžiagos apie technologijos traktavimą – iš tikrųjų, kalbant apie bet kokią technologiją tuo požiūriu. Taigi, tam tikra prasme, iš to mes išmokome tiek pat, kiek ir bet kuris kitas.“
Išskirtines prenumeruojamos radijo laidas (angl. – podcast), kuriose pristatoma išsami diskusija apie „Motorola“ kompanijos parengtą „Gerenation HERE“, dalyvaujant tyrėjui Stephen‘ui Armstrong‘ui, galima parsisiųsti prenumeruojamų radijo laidų tinklu (Podcast Network (TPN) .
TPN yra pirmaujantis pasaulyje valdomos radijo laidų prenumeratos tiekėjas. Paleistas 2005 vasario mėn., jis peraugo į tarnybą, kuri pristatė daugiau nei vieną milijoną laidų klausytojams iš daugiau nei 150 šalių.
„Motorola“ parengtą pranešimą (originalo kalba) „Gerenation HERE“ galite rasti kompanijos tinklalapyje.