Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) konstatavo, kad fiksuotojo ryšio skambučių rinkose konkurencija yra efektyvi. Šiuo pagrindu bendrovei TEO panaikinti tam tikri fiksuotojo ryšio kainodaros apribojimai, kainų kontrolės ir sąnaudų apskaitos reikalavimai, taip pat apskaitos atskyrimo įpareigojimas pagal RRT nustatytas taisykles.
RTT įpareigojimai ir su tuo susiję reikalavimai TEO teikiant fiksuotojo ryšio nacionalinių ir tarptautinių skambučių paslaugas gyventojams bei verslui neteks galios nuo 2014 metų sausio 1 dienos.
Sprendimą RRT priėmė atlikusi fiksuotojo telefono ryšio paslaugų rinkų tyrimą ir nustačiusi, kad rinkose nacionalinių skambučių vartotojams bei paslaugų gavėjams ir tarptautinių skambučių vartotojams bei paslaugų gavėjams egzistuoja efektyvi konkurencija.
„Tai reiškia, kad TEO galės lanksčiau nustatyti kainas gyventojams ir verslui. Sumažėjus administravimo reikalavimams galėsime greičiau reaguoti į rinkos sąlygas ir pateikti patrauklesnių pasiūlymų vartotojams“, – teigia TEO paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovas Nerijus Ivanauskas.
TEO klientų vidutinė pokalbių trukmė per mėnesį yra bene didžiausia ir per pirmąjį 2013 metų ketvirtį ji pailgėjo daugiausiai – tai parodė Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos paskelbti duomenys.
Atsižvelgdama į kintančius vartotojų poreikius ir įpročius, šio mėnesio pradžioje bendrovė TEO iš esmės pertvarkė esamiems ir naujiems klientams siūlomus pagrindinius namų telefono pokalbių planus: vartotojams suteikta daugiau papildomų pokalbių minučių ne tik į fiksuotojo, bet ir mobiliojo ryšio tinklus už 0 ct/min.