Užsienyje atostogaujantys ir keliaujantys tautiečiai iškilusius klausimus vis dažniau sprendžia ne telefonu, o socialiniame tinkle „Facebook“. Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ pastebi, kad svečioje šalyje viešintys vartotojai gyvas konsultacijas elektroninėje erdvėje pasirenka norėdami sutaupyti ir sulaukti greitos pagalbos.
„Konsultacijos telefonu mūsų vartotojams Lietuvoje yra nemokamos, o skambutį mums iš užsienio apmokestina tos šalies operatorius. Stengiamės vartotojams būti pasiekiami jiems patogiais būdais tada, kai jiems mūsų reikia. „Facebook“ tinkle teikiame gyvas konsultacijas – mūsų specialistai realiu laiku bendrauja su vartotojais ir jiems padeda“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Jis pastebi, kad socialiniame tinkle „Facebook“ konsultuodamiesi vartotojai būna atviresni ir bendrauja laisviau. Tai bendrovės specialistams padeda dar geriau suprasti vartotojų norus ir jiems padėti, kai to prireikia. Taip pat per socialinį tinklą dažnai kreipiasi užsieniečiai, apsistoję Lietuvoje ir pageidaujantys mobiliojo ryšio paslaugų.
Dažniausiai „Facebook“ tinkle vartotojų užduodami klausimai yra apie papildomas paslaugas ir sąlygas. „Dažnai kreipiasi ir kitų operatorių vartotojai, besidomintys mūsų mokėjimo planais. Pasitaiko ir tokių, kurie nori tiesiog pasipasakoti, ar pasidalinti jiems svarbiomis naujienomis“, – pasakoja Ch. Robbinsas.
Galimybę pasikonsultuoti realiu laiku internete „Bitės“ yra integravusi ir savo svetainėje. Greitai tokią galimybę bendrovė pristatys savitarnos svetainėje.
„Bitė Lietuva“ savo puslapį Lietuvoje populiariausiame socialiniame tinkle „Facebook“ sukūrė prieš beveik trejus metus. Per pastarąjį pusmetį besikonsultuojančių socialiniame tinkle „Facebook“ vartotojų skaičius išaugo 25 procentais.