„TeliaSonera“ kartu su „Nokia“ ir „Cisco Systems Inc.“ taps pirmuoju operatoriumi Europoje, siūlančiu verslo klientams bandomąją belaidę IP telefoniją per belaidį vietinį kompiuterinį tinklą. Šis projektas yra viena iš daugelio „TeliaSonera“ iniciatyvų, kuriomis ji siekia tapti kompanijų, teikiančių naujas paslaugas klientams, pereinantiems nuo fiksuoto prie belaidžio ir mobiliojo ryšio, lydere.
Naujausi Šiaurės šalių verslo įmonių IT investicijų tyrimai rodo, kad IP telefonija, t.y. mobiliojo ir fiksuotojo ryšio telefonijos derinys viename telefone, tampa vis svarbesniu bendrovių prioritetu. Pagrindinės verslo įmonių nurodytos IP telefonijos pasirinkimo priežastys - tai didesnis efektyvumas, mažesni kaštai ir naudojimo paprastumas. Ryšys IP pagrindu įgalina verslo įmones vystyti tolimesnę telefoninių ir IT sistemų integraciją.
„Ši sritis turi didžiulį plėtros potencialą, o mes siekiame tapti pirmaujančiu integruotų mobiliojo ryšio ir IP telefonijos bei kitų IP grindžiamo ryšio sprendimų tiekėju. „TeliaSonera“ yra išsikovojusi tvirtas pozicijas tarp įvairių ryšio sistemų integruotojų ir fiksuotojo bei mobiliojo ryšio paslaugų tiekėjų,“ – teigia „TeliaSonera AB“ prezidentas ir vadovas Andersas Igelas.
„Kartu su „Nokia“ ir „Cisco“ organizuojami bandymai - tai dalis „TeliaSonera“ užsibrėžto siekio - užtikrinti klientams lengvai pritaikomą belaidę IP telefoniją. Malonu, kad esame pirmasis Europos operatorius, kartu su dviem stipriais partneriais atliksiantis bandymus šioje srityje. Paprastumas, saugumas ir kokybė yra svarbūs aspektai, kuriuos mes kartu su savo partneriais rengiamės nuodugniai patikrinti,“ – sako Andersas Igelas.
„Sujungtos IP telefonijos ir mobiliojo ryšio paslaugos naudingos visoms verslo įmonėms, tačiau ne visos galės įsidiegti ir eksploatuoti reikalingas sistemas. Taigi, daugelis įmonių ieškos operatorių, teikiančių integruotas IP telefonijos ir kitas ryšio paslaugas”, – sako „Nokia“ Balso sprendimų departamento generalinis direktorius Jaakko Olkkonenas. – Man labai malonu, kad savo srities lyderė „TeliaSonera“ palaiko šią idėją ir kartu su „Nokia“ bei „Cisco“ ėmėsi pirmųjų konkrečių veiksmų, siekdama užtikrinti savo klientams galimybę pasinaudoti tokio ryšių sistemų integravimo privalumais.“
„Apie 22% verslo abonentų skambina mobiliuoju telefonu iš savo darbo vietos, tad nauda, kurią teikia belaidžiai IP telefonai, galintys nuosekliai veikti „Cisco“ belaidžiame kompiuteriniame ir mobiliojo ryšio tinkle, yra juntama iš karto, – teigia „Cisco Systems“ Pasaulinės mobiliojo ryšio partnerystės direktorius Mahmoudas Dasseras, – „Cisco-Nokia“ Mobilus sprendimas įmonėms (Enterprise Mobility Solution) padės įmonėms gerinti paslaugų produktyvumą ir operatyvumą. Savo ruožtu „TeliaSonera“ turi reikalingą patirtį ir galimybes tiekti paslaugas klientams Šiaurės ir Baltijos regionuose. „TeliaSonera“ atliekami bandymai pavers “mobiliąją įmonę” realybe, komunikacijos verslo įmonėse taps racionalenės, o jų valdymas – paprastesnis ir pigesnis.“
Belaidės IP telefonijos sprendimas suteiks verslo klientams galimybę panaudoti visus mobiliojo ryšio pranašumus ir kontroliuoti sąnaudas. Biuro viduje telefonas veiks per įmonės IP ir belaidį vietinį tinklą, o darbuotojui išėjus iš biuro telefonas persijungs į mobiliojo ryšio tinklą, išsaugodamas trumpųjų numerių, kalendoriaus, kontaktų ir kitas funkcijas.
Sistemos testavimas bus atliekamas taip, kad būtų galima įvertinti technologijos funkcionalumą ir naudojimo galimybes, belaidžio vietinio tinklo infrastruktūrą, persijungimą iš belaidžio vietinio į mobiliojo ryšio ir IP tinklus, ryšio saugumą ir balso perdavimo kokybę įvairiose aplinkose.
„TeliaSonera“ nuolat tobulina įvairių technologijų sujungimą ir tiria jų pritaikymą, siekdama suteikti savo klientams galimybę padidinti jų darbo efektyvumą. Tai rodo ir pastarasis projektas, organizuojamas kartu su „Nokia“ ir „Cisco“. Šiuo metu Danijoje ir Švedijoje „TeliaSonera“ vykdo belaidės IP telefonijos testavimus, naudodama UMA technologiją. „Connect“ – nuo platformos nepriklausomos belaidės plačiajuostės prieigos paslauga – tai dar vienas pavyzdys, parodantis, kaip „TeliaSonera“ siekia paversti paslaugas paprastesnėmis ir patrauklesnėmis savo vartotojams.