Nuo ankstyvo antradienio ryto didelė dalis mobiliojo ryšio bendrovės „Tele2“ klientų Vilniuje atkirsti nuo pasaulio – jie negali nei paskambinti, nei išsiųsti trumpųjų žinučių, nei priimti skambučių.
„Yra sutrikimų 2G tinkle – didelės dalies skambučių atveju skambinantys klientai girdi savo pašnekovą, pašnekovai negirdi skambinančiojo. Todėl jiems reikia perskambinti.
3G tinklas veikia be sutrikimų, todėl, jei tik telefonas suteikia tokią galimybę, rekomenduojame persijungti į 3G tinklą. Problemos šaltinis – vienas iš centrinių neatnaujintų komutatorių, aptarnaujančių 200 000 klientų. Sutrikimai šalinami, visi mūsų technikai dirba tik su šia problema. Tikimės, kad iki pietų visi sutrikimai bus pašalinti. Suprantame, jog tai yra labai didelio masto problema ir labai atsiprašome visų savo klientų“, – DELFI sakė „Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas.
Tuo tarpu DELFI skaitytojai tikina, kad problemų esama ne tik su garso perdavimu – jie savo „Tele2“ tinkle veikiančiais telefonais negali nei skambinti, nei priimti skambučių, nei siųsti SMS.
„Nuo pat 6 valandų ryto telefonas visiškai negyvas. Ir į sieną daužiau, ir kontaktus valiau, galvojau, kad čia telefono problema. Lauksiu kompensacijos“, – DELFI sakė pasipiktinęs skaitytojas Jonas. Tuo pačiu DELFI skundėsi ir kiti skaitytojai.
Sužinojęs, kad problemų esama ne tik su garso perdavimu, bet ir su trumposiomis žinutėmis, ir su prisiskambinimu, A. Baranauskas, pasitikslinęs informaciją, pripažino, kad tai yra susijusi problema: „Šiems klientas nebuvo atlikta procedūra, vadinama „Location update“. Procedūra atliekama kaskart perkrovus centrinę komutacinę stotį ir vėliau kas valandą, siekiant užtikrinti, kad visi vartotojai yra registruojami. Šiuo atveju registravimas dėl kitų sutrikimų buvo sustabdytas. Tokių klientų yra keli tūkstančiai. Centrinis kompiuteris traktuoja, kad neregistruotų klientų telefonai yra išjungti. Per valandą šios problemos turėtų išnykti“, – paaiškino „Tele2“ atstovas.