Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“, bendradarbiaudama su Lietuvos policija, perspėja mobiliojo ryšio vartotojus dėl telefoninių sukčių keliamo pavojaus.
„Tele2“ su sąskaitomis išplatino policijos rekomendacijas, kaip apsisaugoti nuo telefoninių sukčių, ir informaciją apie jų veiklos metodus. Įspėjimus gavo beveik 100 tūkst. vyresnio amžiaus įmonės klientų.
„Policijos informacija pasieks būtent tuos klientus, į kuriuos dažniausiai taikosi sukčiai. Tikimės, kad bendradarbiaudami su Lietuvos policija, sumažinsime telefoninių nusikaltimų skaičių“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Telefoniniai sukčiai paprastai apsimeta konkursų organizatoriais, prekių ir paslaugų tiekėjais, policijos ar kitų tarnybų pareigūnais, bankų atstovais. Gyventojams svarbu prisiminti, kad telefonu jokie asmeniniai ar finansiniai duomenys neturi būti teikiami, o reikalingoms operacijoms atlikti pareigūnai iš gyventojų niekuomet neprašo pinigų.
Sulaukus skambučio ar SMS iš artimaisiais prisistatančių asmenų, svarbu neskubėti vykdyti jų prašymų, o pirmiausia įsitikinti dėl skambinančio žmogaus tapatybės. Apie telefoninių sukčių keliamą pavojų gyventojai turėtų įspėti ir savo artimuosius, ypač vaikus bei senyvo amžiaus gyventojus.
Visais įtartinais telefoninio sukčiavimo atvejais „Tele2“ ir policijos pareigūnai ragina gyventojus nedelsiant kreiptis bendruoju pagalbos telefonu 112 arba 02.
Bendrovės „RAIT“ 2013 m. vasario mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.