Trijų didžiausių Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovių teikiamų paslaugų kokybė iš esmės nesiskiria. Tai patvirtino Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) atliktas judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimas.
Pavyzdžiui, RRT duomenimis, nesėkmingų skambučių dalis „Tele2“ tinkle sudarė 2,67 proc., „Bitė Lietuva“ tinkle – 3,01 proc., „Omnitel“ tinkle – 1,04 procento.
„Tele2“ tinkle SMS pristatymo trukmė buvo 7,9 sekundės. „Bitė Lietuva“ tinkle šis rodiklis siekė 6,62 sekundės, „Omnitel“ – 6,01 sekundės.
„Tyrimas dar kartą patvirtino, kad ryšio kokybė visuose Lietuvos mobiliojo ryšio tinkluose iš esmės nesiskiria. Skirtumai yra menki ir vartotojai jų nepajunta, todėl operatorių renkasi pagal kainą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Vykdant RRT mobiliojo ryšio kokybės tyrimą visuose trijuose operatorių tinkluose iš viso buvo atlikti 2529 skambučiai ir išsiųsta 2681 SMS.
Bandymai buvo atliekami Lietuvos teritorijoje: miestuose bei magistraliniuose ir krašto keliuose stovint arba važiuojant darbo dienomis ir darbo valandomis tiek GSM, tiek 3G tinkluose. Bandymai skirtingų operatorių tinkluose buvo atliekami tuo pat metu (lygiagrečiai) ir naudojant tą pačią matavimo įrangą, sumontuotą specialioje transporto priemonėje.
„Tele2“ ryšio tinklas 2011–2012 m. Lietuvoje plėtėsi sparčiausiai. Vien per tris šių metų mėnesius bendrovė įrengė ir atnaujino 241 bazinę stotį.
„Tele2“ pirmauja pagal 2G (GSM) ryšio aprėptį, turi antrą didžiausią 3G (UMTS) tinklą ir teikia 4G (LTE) spartaus mobiliojo interneto paslaugas.
Bendrovės „RAIT“ 2013 m. vasario mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.